visul unei zile de primavara.

nici nu mai stiu cand am simtit ultima oara,pielea topindu-mi se la soare.am uitat ce culoare are cerul cand e inabusit de caldura sau cum e ca talpile sa mi se incalzeasca la atingerea betonului fierbinte.aici miroase a lemn,a lemn incins si-a vara.esarfa-mi coloreaza realitatea,amintindu-mi de cea pe care-am vazut-o cand am trecut de pragul material,in cel pur spiritual.
tutunul nu e suficient si nici prea bun,dar fumul pe care-l elibereaz din plamani ,pare sa stearga de pe frunte picaturile de sudoare,pe care temperatura trecuta demult de 20 de grada,le formeaza.
pana si norii cei amenintatori ,de pe cer au plecat si odata cu ei parca si furia din centrul fiintei mele.
parca-mi vine sa-mi inchid ochii si sa ma las purtata de muzica,pe culmile solare.sa-mi las trupul scaldat in caldura,pe pernele moi,puse pe cateva scanduri ce formeaza un dragut pat de lemn.onduirea viselor unei dupa-amieze de privara cu vesminte de vara torida,nu are cum sa strice,linistea si pacea par a fi un lucru normal si nici macar iepurele alb,nu-mi poate deranja comformtul primavaratic al acestei duminici.nu,gandurile-mi vor pleca de la fiinta si existenta lui iar intreaga memorie mi se va sterge,atunci cand imi voi pune capul jos,bucurandu-ma de soarele ce-mi va bate chipul ,suav.

am sa las deoparte si geanta colorata,pe care o cos cu chibzuinta facand loc doar albinelor care-n harnicia lor antica,imi amintesc ca inca e aprile..si nu o zi de iulie..ah,si-am sa citesc o carte,pentru continuarea atmosferei divine

Come close your eyes at last and wake yourself from evil dreams
Come drown with me in love's deep and shoreless sea