leaving home soon,again II (indexing vs packing)

happy time.gelul de dus cu aroma de miere ma priveste de pe noptiera,pregatit sa se mute-n alta casa,casa noua,casa veche casamispeletrupuldemulte.happy time,mai putin happy si mai mult time,am inceput sa fac un inventar al tuturor lucrurilor pe care le le lasa acasa,le inchid in camera,sau le ordonez in liste,dupa categorii si intrebuintari.

happy time,fact.
mi-am petrecut vara cu ai mei,bucurandu-ma de familia mea,pe care am rasfatat-o cu dulcuri si voie buna.mi-am petrecut o alta mare parte din vara,uitandu-ma la cine stie ce fel de documentare ciudate,citind mituri si carti hipnotice.m-am uitat la serialul copilariei mele,baza nebuniei si pasiunii mele pentru tot ce inseamna civilizatii antice si istoria lor.au fost 12 zilex10sezoanex20episoade.delir temporar.temporalitate intinsa la maxim,caci delirul e departe de fin.am vizitat ungaria si mi-am bucurat de cerul lor senin si-albastru,de drumurile drepte,de aquaparcurile in care-am tipat pana m-au lasat plamanii.tot in ungaria,un vis mai vechi de-al meu s-a indeplinit si-n acea clipa aveam langa mine un om care-mi intelegea starea perfect.imi amintesc,cu zambetul larg pe buze,reactia pe care-am avut-o amandoi lasand fumul din plamanii nostri sa evadeze spre nicaieriul cosmic. una dintre cele mai mari impliniri ale verii a venit intr-o noapte,cand o doamna draguta-mi spunea intr-un mail ca redactia revistei la care lucreaza,e incantata de munca mea si ca,drept urmare mi-au facut un feature pe blogul reviste.era de la
DuJour MAG,revista la care visam de ceva vreme.aceeasi doamna m-a rebloguit,sub categoria celor mai interesante descoperiri ale verii.o alta implinire,a fost mesajul primit in dimineata zilei de 24 august,prin care eram informata ca eram castigatoare unui abonament la Peninsula...unde timp de 3 zile am fost in delir.a fost,de fapt,o continuare a teknivalului,haotic si ciudat si el.
am cunoscut oameni noi si oameni vechi,regasindu-mi oarecum si energia de a incepe totul de unde ar fi trebui sa incep anul trecut.veselie,liniste sufleteasca.
happy time,myth.
n-am calatorit asa de mult ca in alti ani.n-am reusit sa-mi repar masina,considerand ca prioritatile mele sunt altele,putinii bani pe care am reusit sa-i pun deoparte fiind folositi in alte scopuri.n-am iesit in public prea mult,incercand sa stau cat mai mult pe intuneric.nu m-am reapucat de desen,nu mi-am scos ultima masea beciznica(cele doua ore petrecute pe scaunul de tortura,la ultima extracte m-au speriat prea tare-inca nu mi-am revenit din socul psihic).
( happy )time,packing time.
si-asta e penultima seara din aceasta vara,petrecut-acasa.imi impachetez din nou viata,in pungulite si cutii,asezate-n geamanta si rucsaci.imi impachetez din nou sufletul si sper sa nu mi-l dezamagesc.nu astept sa ma intorc,desi dragostea mea pentru marele oras e la fel de mare.
desi mi-e dor de multi oameni,de noptile haotice si durerile de cap.
mi-e frica sa fiu om mare,pierderea-n vise e un lucru magic.mi-e frica de totul,de nimic,de viitor dar stiu ca tot ce are sa se intample face parte din drumul destinului,iar singurul leac pentru frica e sa o imbratisez,ca pe-un prunc,ignoranta ei ma va transforma din nou intr-o fiinta haotica,iar haoticul e ultimul lucru de care am nevoie in acest an.