things ain't like they used to be (roiu style!)

de cateva zile,imi tarasc trupul prin toate mizeriile.oboseala fizica,scarba si dezgustul ce-mi intorc stomacul pe dos,ideile paranoice,mult mai accentuate ca niciodata,nu sunt insa,luate de existenta mea,in forma lor improprie,de-un metaforicism sadic,aproape oribil.

mintea-mi e departe de de tot ce inseamna repulsia obisnuita,fata de societatea in care traiesc,de scarba injectata in mod nomal,de toti cei ce,nemultumiti cu un singur chip,decid sa-si construiasca un altul si-un altul si-un altul,pana cand rata de multiplicare a acestora devine intolerabil de mare.

nu.

nici azi,nici maine,nu voi avea energia suficienta sa ma gandesc la toate poblemele de natura spirituala,morala sau sufleteasca,pe care le intalnesc,in fiecare zi,dupa ce ochii vad lumina zilei si urechile-mi aud primele acorduri muzicale.nu ma prea pot gandi nici la ideea ca maine-mi incep,din nou facultatea,ca iar sunt nevoita sa trec prin experienta primitiva si intolerabila a socializarii.nu pot si nici nu vreau sa ma gandesc ca frica imensa de-a cunoaste oameni noi si efortul imens,ce va fi depus pentru de a fi acceptata de viitorul colectiv,imi macina incet ,incet ultimii neuroni sanatosi.


ma sperie viitorul din nou,dar tot ce-am trait si tot ce-am invatat in ultimul an,imi ofera o oarecare solutie spre razbire,un oarecare curaj.o oarecare putere.
azi ma gandesc la camera roz,la prietenii nepoftiti ce-mi rod substratul podelelor,la paful ce-mi scarpina nasul,iritandu-m chipul.azi ma gandesc la felul in are-am dat startul noul an in marele oras,la felul in care-am intampinat toate problemele,reusind totusi,in mae parte,sa le rezolv.azi ma gandesc la floricelele colorate de pe birou,la sticla de roua,furata vineri,cand delirul era mare si -mi ocolea si proteja psihicul,transformand seara intr-o unitate placuta,universal valabila.


oh no,just a psychotic girl

Friday night in the party lights

You were acting like everything was alright

Till later on with no one around
Had me fighting for air, laying on the ground, oh no