3:55

Ce?Cuvinte.Presa?Carte.Nu..Scrisoare.Scrisori.Amintiri.Poze?Da!Eu.Si tu.Noi?Da.Cand?Odata.Atunci...stii tu!Mai de mult.Prezent.Acum.Viitor?Poate.Tu,vrei?
Alcool.BERE!Esti copila.Vin,atunci?Eu vin..tu vin..e.Doar vin.Stilat.Clasic.Elegant.La un pahar de vin cu politica m-ai cucerit.Am tintit perfect.
Alfabet.N-am ,sincer nimic impotriva.Citesc.Citesti.Citim.Ba avem si-un autor care ne place.Sunt cult.Esti culta.Ne culturalizam.
Lumanari?Cateva!Iti plac?Melodramatic.De ce?E romantic?Si nu poti fii romantica cateodata?
Ba sunt.Ha ha,de ce plangi?Mi-a intrat lumina-n ochi.Cacat...
Pat.Paturi?Perne?Nu...doar saltea.Ma saruti.De ce?Imi place...
Sunete.Iti bante inima.Esti speriata?Nu,emotionata.Esti copila.Sunt si ma mandresc.Te transformi.In ce?Nu stiu...
Mimezi?Nu?Fizic?Si mental cat cuprinde.
Imi place.
Tigari.Nu mai am.Am eu.De cand ai schimbat marca?De-o vreme.Nu mai stiu.Imi plac pentru ca-mi amintesc de tine.Tigarile-ti amintesc de mine?Ce credeai,c-au fost facute sa-ti distruga doar plamanii si sa provoace dependenta?
Ma gandesc la tine...Seu.Si ce?Nimic.Iti spuneam doar ca ma gandesc la tine.E de bine?Da,cred...Crezi?Sunt sigura.Asa...
Iti citesc cuvintele pe buze,fara sa te aud.Nu mai poti continua,esti ciudat.Tu vorbesti?Esti introvertit.De ce?Stiu eu...
Hai dormi.Nu vreau.Inceteaza!Stii ca nu pot.Incearca...