ganduri monotone

devreme,dar tarziu,in miez de noapte stau intr-un pat improvizat din lazi de bere,pe balconul camerei mele.
privesc cerul si incerc sa gasesc constelatii.am gasit casiopeea si in timp ce ma uitam la ea am gasit si o stea cazatoare.
aprind pe rand cate-o tigara,ma bucur c-am gasit deschis magazinul din centrul vechi.
mai am un pachet.una cate una se depune pe plamanii mei.
stau cu doua calculatoare aprinse.cu o carte pe pat,care asteapta sa fie citita,cu o farfurie de prajituri si un pahar rece cu suc.am si o sticla de vin,pe care ma gandesc daca sa o deschid sau nu.sunt in ambivalenta totala.


We've, eh, received, eh, no indication yet that any of the three crew members are actually sleeping, eh, although all three appear to be in a very restful mode.-Lunar,Chroma Key.


Mi-e somn si as vrea sa dorm,desi am dormit azi toata ziua,cu micile pauze in care m-am sinchisit sa ma aranjez ca sa ies.m-au chemat niste prieteni si m-am dus pentru ca au tras de mine.



mi-e lene.....................................................................


ganduri monotone...ceva lipseste.ca si o pagina pe care nu tin minte sa o fi rupt.
Never saw the tail light
Windshield cracked like an insight
Was a long flight but i'm alright now
-Nice To Know,Chroma Key.
Ma gandesc la slujba de azi noapte.A fost asa frumos organizat.Anul acesta oamenii au fost mai uniti ca niciodata.Chiar au asteptat sa-si aprinda lumanarile de la lumanarea adusa din biserica.Iar femeile care ieseau cu lumina din biserica,s-au sincronizat perfect sa coboare scarile.
Pwntru prima oara,chiar mi-a facut placere sa fiu la biserica..

M-am gandit de-a lungul slujbei,la oameni.La cum odata in au au puterea sa creada,chiar si scepticii.Au puterea sa vada,sa ajute,sa le pese.
Templul,dedicat zeului "nostru" de 2000 de ani,ar putea fi un bun mijloc pentru ai invata pe oameni cum sa aiba grija de ei,de dragoste,de pamant.Dar oamenii nu mai vor sa invete...

Patul meu e dublu,mare si rece.Mi-e frig.Mi-e chiar foarte frig.
Astept sa se intample ceva.Mai mult,mai bine.
excuse me madam,are you so kind to tell me where is the fant road,fant road,fant road?-Dreaming Of The Far East,Doi

2 comments:

zer0 spunea...

reading what you`ve wrote made me remember something I desperately want to forget...I like the way you write, although I kinda don`t like the mood when you`re writing...
When I read what you write, somehow I remember I know to write too...though...I`ve gave up writing...

Ramai asa cum esti, Fata Verde!

Suz spunea...

you should have never gave up writing.
it's a way of life.it's love and air.
writing leaves memories...and withouth memories life is poor.

thank you for your support :)