hayling

in fiecare an ,de ziua mea,mi-am cerut o schimbare.
ieri,pe drum,privind soarele si soseaua,auzind muzica tipand in difuzoare,privind francezii am ras si mi-an zis ca anul acesta nu mai am nevoie de schimari.
sunt bine cum sunt.sunt o maniaca-depresiva cu momente mirobolante,adevarate visuri poeteice ,boeme pe care oameni nu le pot imagina intr-o mie de vieti.
cred in cultele vechi,iubesc binele si mai mult raul,iubesc binele si rau,noaptea mai mult decat ziua si nesomnul mai mult decat somnul.
mi-e draga acea fiinta extraordinara,care la fel ca mine simte si traieste intr-o lume unde nu e de noi.si la acea fiinta n-as renunta din multe si vaste motive,unul din ele e luat dintr-o traditie a a turcilor :imi procura cafea.si buna.
siiii anul acesta a fost superb,desi cand imi amintesc ca se apropie unu' mai si o sa plang la 12 noaptea singura cu tigara in mana drapta si vinul in mana stanga,"petrecandu-ma" de minune,imi dau seama ca nu a fost chiar asa.a fost bine pentru ca am fugit de-acasa si cu asta mi-am indeplinit fantezia de a fi rebela...hah,a fost frumos pentru ca am lenevit toata vara si toamna,depresia a parut sa nu-si aiba locul in mine,si tot toamna am cunoscut procuratorul de cafea fantasmagorica.
am schimbat pe ultima suta de metri si marca de tigari.
am facut poze in iarna pe care le-am pus in iarna.
mi-am indeplinit visul de a lucra la radio si dupa 1 mai o sa-mi indeplinesc visul de a ma catara pe munti.
dar acum sunt la "inainte de unu mai"
hmm...cred ca anul acesta am schimbat putin si muzica,dar am ramas si o sa raman vesnic recunascatoare mamei ca in august,m-a strecurat la concert la phoenix asa reusind sa-l cunosc pe Covaci.
am dormit pe casa de la tara.am vazut stele.
am dormit pe malul unui lac si desi eram fara nimic la bord aveam iluzii optice "preluate" de la 2 bune si dragi fiinte.(deci da reactie in lant)


aaaatat.mi-e somn.sunt varza.si sunt suparata.dar o sa treaca.cum ajutoarele de rigoare.
peace up si hai liberare!
amr dracu stie cate zile...