esentele tari se tin in sticlute

printre cafeaua de dimineata si resurile de zahar scapate pe masa,printre chistocurile ce nu-i mai gasesc loc in scrumiera inghesuita,degetele-mi parcurg un traseu imaginar.
unghiile rosii,deja lungi,ating suprafata fina a faiantei cu model bizantin.
soarele-mi bate -n ochi,dar imi place.e cald si placut,ca si mana acelui om drag pe corpul meu,intr-o zi rece de iarna.
acum cateva ore,eram de-a dreptul incantata de niste cuvinte spuse,rasarite de undeva din centrul corpului...in acel punct mic unde caldura-i atinge temperatura soarelui.
ciudat e ca,la fel cum sunt dependenda de soare sa ma pot incalzi,sa pot zambi,sa pot trai in pacea mea interioara,care se chinuie de ani sa sape in desele atacuri de nervi si depresie,din exterior,sunt dependenta de acea caldura sufleteasca ,care de o buna bucata de vreme,imi este oferita.oferita intradevar cu pipeta,probabil ca sa nu ma bucur prea mult.probabil ca sa ramana si pentru alta data.
cateodata e esenta de scortisoara,dar in urma cu cateva ore,a fost sigur,o cutie de bomboane cu scortisoara.o cutie picante,care avea acelasi gust ca si bomboanele cand le gusti pentru prima data.picante,dar cu un uluitor zambet dupa.
dulci,cu o satisfacere morala mare.

soarele rasare in fiecare dimineata.si intr-o dimineata va rasari gasindu-ne impreuna.cu cafeaua lui superba,si mana lui pe pieptul meu,alb,golas,fericit.

nuapte buna suzette
i miss you