ganduri monotone II

Bai..Da?Nu...Nu ce?Spune!Ce sa spun?Ai ceva de zis si nu stii cum.Mda.Mda?DA...MDA!Fie...
Bai...Acum ce e?Mi-era dor sa stau asa...uhm..cu tine...
Nori.Intuneric.Ploaie.Ploaia te curata...de mizerie,de suflet.de ganduri,de pacate...
Fereastra.Lumina.Intuneric?Noapte.Caini hoinari pe strazi,latrand la luna.Si masini?Da...una,doua,trei...trecand din ora in ora,ridicand inca o data,praful,abia depus,tulburand linistea sinistra,pe care noi oricum noi nu o auzim.Percem?Ca si forma?Poate...
Muzica.Da,motivul pentru care noi nu mai percepem de cateva ore linistea.Am pierdut demult sirul muzii facute intr-un studio,si acum prducem noi muzica noastra.Macar are forma...
Auzi,mi-e foame.Si mie lene.Ce propui?Sa asteptam umpic sa ne treaca....
Gand.Ganduri.Gandesti?Imagineaza-ti ca da!Am creier!Iti vine sa crezi?Nu puteam sa-mi imaginez asa ceva.Esti un bou.Te-ai suparat acum?Nu,am glumit.Deci nu sunt un bou?Ba esti.Esti rea!Stiu...Mi-esti draga...
Si-acum?Si-acum ce?De ce tacem?Nu stiu...ze comfortabil.Imi place sa te privesc.Cand ma uit la tine,iti vad sufletul..prin ochi pot sa-ti citesc mintea si trupul.Stiu cand iti sunt draga si cand ma urasti.Stiu c-ai vrea sa si mor.Dar asta,slava domnului e mai rar.Dar chiar si-atunci...Mi-e drag de tine.Si atunci cand ma ignori,mi-esti si mai drag.De ce?Pentru ca ignoranta ta nu poate fi vesnica fata de mine.Si cand te intorci,imi oferi cateva zile cu zambet.