cafea?

cred ca stii cum e sa nu dormi noaptea.odata in viata ta tot ai trecut printr-o noapte de nesomn...
stii,pentru mine e ceva normal,deja.
dorm doua ore pe noapte,si rar simt nevoia de somn de 12 ore...
azinoapte,am stat ore bune in sir si-am privit luna,plina,cum se deplasa pe suprafata boltita a cerului.la un moment dat era portocalie,apoi si-a schimbat culoarea,intr-un alb sidefat,frumos stralucitor.
n-am avut idee ce as putea face mare lucru.n-am avut de mult asa mare lipsa de inspiratie,in legatura cu petrecerea unei nopti albe.
am citit,o buna bucata de vreme,dar cartea pe care-o citesc mi se pare mizerabila.(insa dintr-un motiv sau altul,nu reusesc sa ma dezlipesc de ea).
am fumat cate-o tigara,una cate una pana am terminat pachetul,oricum aflat deja la sfarsit.mai erau vreo 4 tigari.
pe la 6 am decis ca trebuie sa dorm,macar o ora.sa incerc.sa ma chinui.din toate puterile mele sa-mi lipesc ploapele de panza visurilor.
am adormit cu vocea unui nene de la radio,care radea si glumea.
o ora jumatate mai tarziu eram in drum spre statia de autobuz.oameni maturau strazile,alti oameni isi duceau diplomatele in mana dreapta,imbracati frumos la costum.
o liniste cutremuratoare pe strazi,liniste penetrata doar de ciripitul unor pasari care se grabeau sa zboare.
in autoz,doar eu si controloarea si o dara de lumina.
acelasi domn la radio,in autobuz,glumea,ca si in urma cu o ora.("dumnezeule!",m-am gandit"cata energie sa poti glumi la ora asta!"apoi mi-am amintit ca si eu o sa lucrez noaptea la radio:")
secventa aceasta de rupere a linistii si reintrare in lumea radioului m-a facut sa ma simt intr-un film...nu! intr-un videoclip.cand muzica se opreste si brusc personajul principal intra intr-un supermarket,sau autobuz,sau un lift.oricum secventa aceea cand se opreste muzica si linistea bruiata de niste civinte schimbate cu alti oameni,apare,apoi muzica reincepe.

intr-un tarziu m-am intorsc acasa.acum beau o cana mare de cafea.simt cum in spate o suta de cutite imi sunt aruncate.am prins o musca sub un pahar si am intoxicat-o cu fumul unei tigari.
am determinat o musca "sa se apuce de fumat".pot sa spun ca mi-am indplinit visul.
glumesc.
sunt plina de glume.hahahaha.

primavara.soare.lumina.verde.mult verde.

.....cafea?