104.Fly away

08. I got to get away
Feel I got to get away


Fly away.


sunt intr-o ceata perfecta.ca intr-o camera de 1m patrat pe un metru patrat plina de fum.mi-e dor de el,mi-e dor sa-l simt,mi-e dor pur si simplu.
astazi m-am trezit singura acasa.mi-am facut o cafea(se pare ca alor mei nu le place Segafredo si mi-au lasat mie punga),mi-am aprins o tigaraera dimineata(pentru mine),undeva in ora unu jumate dupa amiaza.am stat azi noapte pana pe la5 si mi-am facut unghiile,m-am uitat la "thank you for smoking".dupa ce s-a terminat filmul,mi-am deschis pachetul de tigari(l-am dezvirginat mai bine zis) si am aprins o tigara.m-am bucurat de gustul ei dulce amarui.am scos fumul pe nari,ceea ce mi se pae incredibil de greu.
revenind la azi,dupa-masa.mi-am luat playerul pe balcon,si castile.phoenix toata ziua.ceva amintiri din vara trecuta,de drumurile saptamanale in satu mare,numai ca sa beau bere din kormoran.apoi mi-a sarit gandul la sibiu,motiv pentru care mi-am sunat ruda(de prizer) si i-am zis inca o data ca am de gand sa ma duc si sa stau.discutia s-a terminat (ca si celelalte de altfel)cu minunata idee de a ma muta la liceu in sibiu.pentru mine ar fi genial.dar chiar genial.sanda e o copila ca mine,desi are 35 de ani.
mi-as face bagajul acum,sa ma duc.sa ma duc la mare.
totul miroase a zile libere si nesomn de vara.
pana si cursele prin liceu,cu ioana si madalina si sticle de apa.si certurile cu florina,skizofrenica,si ciresele din gradina vecinului.
maine o sa am parul verde.
mi se strange stomacul numai cand ma gandesc.de tata asta nici macar stafie directorului adjunct al liceului nu o sa ma mai determine sa-l vopsesc in alta culoare,decat verde.
ooh,mi-am mai facut un semn cu henna.apophis (zeul sarpe din mitologia egipteana)
pe piciorul drept.si pe stangul atum-ra si hathor.

au venit ai mei de vreo ora acasa.m-a auzat mama teribil.nu s-a bucurat in viata ei sa ma vada,asa de tare.adica,au fost plecati la casa cu niste prieteni de familie.si au mers si fetele tipei si fata tipului,si...adriana,fata tipului(fostul sot al prietenei meamei care a murit acum 3 ani.intre timp tipul s-a logodit cu alta) e la liceu cu mine,in clasa paralela.dar m-a enervat intotdeauna,inca de cand eram in aceeasi clasa,pentru ca invata mai bine ca mine(invata si acum) si mama ma compara cu ea mereu.
azi nu a mai fost asa.eu am ramas acasa si mama si-a dat seama cat de unica si speciala sunt prin energia pe care-o arunc in toate partile pe unde merg.
adriana nu,si azi si-a dat mama seama cat de speciala sunt.pe deasupra ,mi-am facut pedichiura asa de frumos,incat a ramas mama socata.

in fiiiiine.citesc o carte foarte draguta despre codul piramidelor...si astept sa se faca 7 dimineata ca sa ma imbrac pentru poza de buletin.aiaiai.