zambet de copil (pe fundal de ploaie)

afara e 1 iunie. un 1 iunie cu o ploaie mica si deasa.inteapa.inteapa pentre ca am coborat in fata blocului sa vad cum ploua.e atata de marunta incat am avut impresia ca mii de alice imi gaurea pielea,intalandu-se in vasele de sange.

ma gandesc la acadele colorate,precum cea care sta atarnata de cateva luni in tavanul camerei mele.ma gandesc la papadii si la un cantec,uitat dar pe care am inceput sa-l fredonez azi floricele pe campii,hai sa le-adunam copii

ciudat,cum cand eram la gradinita,acesta catec ma intrista.atunci tot ce vroiam e sa plec acasa.casa mea era la doua strazi distanta.odata am incercat sa sar gardul ca sa ajung acasa.dar m-au prins.altadata m-au uitat ai mei la gradinita.am stat cu mult dupa ora inchiderii pentru ca nu vroiau sa ma lase sa plec de una singura.stiu ca atunci am plans.

mi-e dor de raluca.(nu raluca care s-a omorat ,bagandu-si capul in wc si tragand apa).raluca era papusa mea.era tare draguta si ii cumparase mama odata o fustita albastra.raluca era prietena cu papusa vecinei mele.era de fapt exact ca si ea,doar ca mai grasuta.si eu am fost un copil grasut.si am ramas o tanti pufoasa.

ma gandesc la ziua de maine si la intelegerea pe care-am facut-o cu colegele mele coptii,coptile,cine nu vine vineri cu doua codite ,e o uaie bengaleza.ma gandesc la orele scurte de maine.la concertul kumm la care probabil n-am sa ajung si la tura de bautura pe care-o vom trage,noi,grupul oilor bengaleze fumatoare(cu stapana vaca,suzeta mecanica).

ma gandesc la roxana si lectia despre sex pe care eu si madalina i-am oferit-o azi "daca e spalata...are gust de sapun. (madalina) si daca nu e?o sa aiba gust rau!(roxana) pai nu crezi ca o sa-i colectezi tu urda!(suz) ...cartofi prajiti cu multa sare...nu? urmat de un ras puternic

ma gandesc la dinozaurii fetitei de dinafara gardului scolii.era micuta si purta un ghiozdan imens,roz cu barbie.ii zice mamei ei ca dinozaurii exista printre noi.eram nervoasa la ora aia si m-am intors cu tigara in mina,scotand fum pe nari(incredibil,eu nu pot sa scot fumul pe nas) tipand la biata copila ca e skizofrenica.

ma gandesc la prea multe,atat de multe incat uit cuvinte si uit sa mai vorbesc.
nu stiu sa ma mai exprim.imi pierd cuvintele,ca margelele unui sirag rupt.


in casa nu e 1 iunie. e o zi oarecare,urmata de o dimineata cu cafea prosta pe balcon,singura,ascultand ceva muzica.in casa e rece si bine.si-mi dau silinta sa pastrez comfortul.
asa a fost scris.asa e destinul. maktub quatar