De ce se sinucid copiii si tinerii?

(Ziarul Adevarul)
O noua tragedie a zguduit ieri Romania: doua gemene au fost gasite spanzurate intr-un parc din Cluj [...]


nu.nimeni nu se sinucide.doar cadavrul viu,ce umbla lenes pe strada se transforma intr-o masa gelatinoasa,mancata de viermi,rece.
sufletul a murit demult si la fel si constiinta.unii sunt macinati de timp,altii de banale greseli si deziluzii cotidiene,iar altii sedusi de profesoara lor.
oricum ar fi.nu trebuie sa ai curaj sa distrugi gazda,in fond daca larva e distrusa,e pe drumul pierzaniei tot.
am incercat si eu sa-mi ucid gazda,recunosc.m-a durut,m-a ametit,dar apoi instinctul de supravietuire al spiritului(larvei) s-a dovedit a fi cu mult mai mare decat mi-l imaginam,asa ca am renuntat in a mai distruge ceva ce traieste in interior in deplina armonie.
n-am sa imi mai bat capul cu sinuciderea copiilor si tinerilor din romania,in fond ei au pretextul(diferite motive economico-sociale) ideal.insa cauza nu e asteptata de cei neinstruiti in ale mortii.
sa fim seriosi,societatea coduce la sinucidere,fie ea in masa,sau simpla.dintotdeauna ne-am sinucis,pentru ca suntem o natie de oameni bolnavi,dar negam totul in vesnica asteptare a rezolvarii problemei.
ex.
-Eu nu sunt nebuna!
-Negarea este primul pas.
-Dar eu NU SUNT nebuna!
-Tocmai ai recunoscut ca esti.Sa-ti dau un exemplu mai concret:Maria e alcolica!
-Dar eu nu sunt alcoolica!
-Maria,pe tine te-a tradat si alcoolul si tigarile.Vezi?Negi?



De fapt vroiam sa fircalesc pagina de azi a blogului cu alte lucruri.Prostii si nebunii de-ale unei fete verzi,care asteapta ca parul sa-si schimbe culoare,in cea a padurii,vara.
Si sa fiu serioasa,sunt atat de departe de realul meu acum,incat ma trezesc vorbind singura ca si cum as vorbi cu persoana,in a carei realitate deja trecuta,ma aflu.Nu ma surprinde deloc,n-am dormit de-un an aproape deloc.
Am atipit asera o jumatate de ora,in cre am visat ca am gasit ceva documente din egiptul antic,foarte valoroase,,care au fost furate de una din profesoarele mele de frnacez.
M-am trezit la 5 piscata si nervoasa,cu o mare de tantari roind in jurul meu.
Iesita pe balcon la o tigra,nu am putut sa nu stau o clipa sa observ frumusetea diminetii.
Luna galbena galbena pe cerul deja de-un albastru marin deschis.M-a inpresionat teribil.Nici nu mai stiu de ce.Culorile?Linistea?Luna?
poate eram eu inca in transa somnului.

en fin.astept luni,sa fiu verde,astept marti sa fac poze la chechish.astept miercuri sa ma trezesc la 6 (ha,de fapt sa nici nu ma culc) sa ajung la scoala la 7 sa fac mediile.astept joi sa repet ziua de miercuri,dar ca sa fac statistica absentelor si in final astpt ziua de vineri ca sa o ushchiesc de la premiere ca sa pot sa-mi vad prajitura otravita cum termina liceul.o sa fiu ascunsa intr-un tufis.

astept plecarea la sibiu.astept plecarea la mare.astept revenirea la sibiu.
astept vara si lenevitul la soare,cu-o carte si-o cafea in fata .

amen!