nu zambi,te rog!

al dracului sa fie!

-nu zambi,nu clipi,stai dreapta.
-nu folositi blitul!
-trebuie!
-dar o sa se reflecte lumina pe axa fetei!
-domnisoara,eu fac poza!


si suzache a iesit ca Undertaker,intr-un meci cu Batista.Sau Batista intr-un meci in care si-o ia pe cocoasha de la Undertaker?Da categoric!.
n-am dormit,deloc,de vineri.Dar daca depasesc cele doua momente critice ( 4 am si 10 am) nu am nevoie decat o cana mare de cafea,5 tigari si putin soare.

vasile,una din memebrele importante a grupului meu de fumatore,e in spital.mi-a picat lumea in cap cand am aflat,aveam noi patru cutre planuri mari pe saptamana asta.am ramas doua,cu planurile,dat fiind faptul ca madalina si-a primit parola azi si nu o sa mai chiuleasca de la scarbici.
dar stiu ca au fost azi 2 ore de sfarsit de an,geniale.
incepand cu filmele rated x pe care le downloadam pe telefonul prietenului ei,pe care le foloseam sa scarbim colege,sau sa ne amuzam de tipetele tipei si terminand cu ora de latina(ar fi trebuit sa incep cu asta).ora la care stateam cu o casca din setul meriei,in urechea dreapta,uitandu-ma la "thank you for smoking".la un moment dat m-am surprins zicandu-mi "dumnezeule,sa mor daca inteleg ceva din ce zice femeia asta" ,apoi minute mai tarziu,cand mi-am scos casca din urche la auzirea strigarii numelui meu,de catre femeia "the man",m-am auzind strigand oarecum informativ " da,doamna profesoara la anu invat la latina,...stiu ca asa am zis si anul trecut,dar anul care vine invat.promit!

mneah.am vorbit cu diriga,care mi-a marturisit ca-mi iubeste culoare cacanie pe care-o (aveam) am la par.dar s-a dus culoarea si maine ma vede verde ca un mar necopt.
asa sa nu ma manance nebunii

maine marmelada de alge!parol,si lapte!
pururea veci amin,parul meut verde est!