June 7./June 8. si ore

7th
10 am

Mama Orange calling...
Mama Orange calling...

-Ai dormit de cand am plecat?
-Am borhotit
-Ai mancat ceva?
-Nu mi-e foame.cred ca o sa mananc capsuni.
-Mananca branza si fa-ti salata
-Vad eu..


N-am mancat nici capsuni(care n-au mai existat pe cand am ajuns acasa de la scoala,pentru ca le pusese la dulceata) nici salata,pentru ca am fost uluita cand mi-am facut cafeaua de zece,de punga Segafredo(cafea foarte buna cum gasesc in cateva locuri in oras).Fericita,mi-am facut cafeaua,mi-am pus lingurita de zahar,am cautat disperata tigari,in locurile unde le-am pus si stiam ca am sa le caut la nevoie.In fine,mi-am gasit tigarile si mi-am trantit picioarele la bronzat pe balcon.
Cafea fierbinta,afara 27 de grade,dar oamenii din maroc beau ceai fiecbbinte in conditii de peste 35 grada afara,si rezista.De azi am sa fac si eu asa.
Si de maine,seara,beau ceai verde.

ora 12:30 pm

Drmul spre scoala ,anost.Castile pe urechi.Aveam chef de Phoenix.Pe drum,mi-au dat lacrimile la fata verde,dar n-am lasat sa fie observate.MI-am luat un maieu sifonat si ma deranja lucrul acesta,desi nu intelegeam de ce.

In scoala,madam Ardelean verifica uniformele.Jap jap tricoul pe mine.Sunt o eleva exceptionala.
Restul e istorie.Ultimele zile de scoala-s cele mai faine.Incepand cu ora 5 cand nu mai e aproape nimeni important in scoala,cand fugim ca tampitele cu sticle pline de apa ca sa ne udam,si termind cu saritul gardului in curtea mosului de-alaturi,ca sa-i furam ciresele inca necoapte,dar a' dracului de dulci si bune.

ora 9:30 pm
casa casa casa casa

(mama)-la noapte dormi,bine?
(eu)-desigur.am sa-l astept pe mos ene pe balcon.
(fratemiu)-la tigara.
(eu)-asta e.
(mama)-tu de cand n-ai mai dormit?
(eu)-sa fiu sincera si precisa?de fix un an.
(mama) -o sa te prabusesti
(eu) -nu m-am prabusit,nu ma prabusesc nici acum.
(mama)- la sibiu ai sa te odihnesti si-ai sa dormi,bine?
(eu)-ma odihnesc si aici.numai ca nu dorm.dar la sibiu am sa ma reechilibrez psihic.


8th
ora 12:10 am
sunt ostracizata putin(mai mult)Judgement Day-ul m-a lasat gura casca.Batista in plna forma gata sa-l bata pe Edge si pula de Edge il pune la pamant(intr-un moment de neatentie)in asa hal,incat Batista sa nu-si poata ridica umerii.Tin cu amandoi,vorba mamei e ca intr-o bataie tata-mama si nu stii de partea cui sa fii.Mneah,a castigat Edge(care s-a ingrasat) si am bucur(spre disperarea lui fratemiu),dar in acelasi timp,infrangerile lui Batista ma streseaza.Inca o palitura peste cocoasa.Si macar de era din partea lui Undertaker....dar nu Edge.Edge e un profitor si-un ingamfat,asa ca tine(ca sa-mi citez 'inteleptul frate').Dar pula mi-i.Pula lui Iojko(dracu stie cine-i ala).
De fapt,nici nu stiu de ce ma stresez sa scriu despre asta acum.Maine la tigara,o sa ma cert cu grupul de fumatori amatori de wrestling.


ora 1 am
am de facut portofoliul la engleza.cateva foi mi le-a facut eu scrum in ianuarie.
trebuie refacute.
mi-e lene.cautand ceva imi dau seama ca mama isi da seama cand beau ceva dupa ochi.trebuie sa-mi cumpar "visine".cautand visine,gasesc pagina unui fotograf si ma gadesc ca e vremea sa-mi fac si eu o pagina ueb.poate poate reusesc sa-mi deschid o galerie,temporara,cu cateva din cele mai bune poze.asa...pe-un perete...

ora 3am
mi-am scos ciobul din degetul de la picior.il aveam de doua zile.mi-am amintit cand a intrat,de War of World(spuse copila ca in momentul in care intra o aschie sau un ciob,mic, in piele o sa stea acolo pana corpul este pregatit sa o dea afara).Se umflase si am tras de el pana a iesit.

ora 4 am
am template-ul facut,am butoanele facute.a iesit totul bine.daca as sti sa fac legatura link-main page ,in template,ar fi ideal.
n-am lucrat de doi ani la asa ceva.altadat' stiam cartea de 1000 de pagini de HTML4 pe de rost,stiam si Dreamwaveru; pe de rost.Acum caut paginile pe unde-s scrise "chelcheshozurile" astea.Dar au trecut doi ani,programul a fost cumparat de Adobe intre timp si eu nu mai stiu mare lucru.
Maine-l intreb pe fratemiu.Daca ma apuc de dimineta,nu mai ajung la scoala.Deci maine seara,asta daca nu cumva o sa ies undeva.Putin probabil.
Joi mergem in Chechis.Diriga ne filmeaza cum vopsim gardul.Mama e inca amuzata de toata situatia asta.
Luni dimineata imi fac buletinul.Luni seara ma vopsesc verde.
Vineri fac a II-a baie pe 2007.Si ultima.

ora 5 am
a asarit soarele.vazusem pe la 4 jumate craparea de ziua si luna.acum e mai frumos si pasarile fac mai multa galagie,decat la ora 3 cand isi incep trilul.

nu ma mai culc.La 7 fac cafeaua pentru lumea din casa si la 8 ma apuc de portofoliu.Promit.

Maine furam cirese.