sfarsit de iunie.


cautam azi,tigari lasate in pachetele mai vechi.simteam nevoia sa-mi aprind duhul,sa trag aerul,sa ametesc in ganduri ce se transforma-n bronz pe piele.
ma gandeam la vechi prieteni,la ceaiurile de menta si tei ,sorbite duminica dupa ma-sa pe terasa casei.ma gandeam la hamacul meu,la cum as vrea sa-l prin undeva,de-un capat si de altul al soarelui ca sa ma bucur de caldura lui.ma gandeam ce bine-ar fi sa ma uit la orizont si sa zic "a fost o zi perfecta" si prin zi perfecta sa vad la cerul albastru ,violet chiar la orizont si noptile pline de stele,care neincapand pe bolta,cad una cate una.
ploile ,grindina,gerul diminetii sunt semnele mamei natura si semnele zeilor.semne ce spun clar,ca acolo sus nimeni nu ne mai iubeste.
si eu ,multumind dimineata soarelui si sarpelui,multumind noaptea stelelor,chiar daca sunt acoperite de nori grosi,ca un dricar,imi visez picioarele pe nisipul cald.
visez soare si visez rasaritul.rasaritul mi-e cel mai drag.la rasarit am sa dorm.la rasarit dorm,mereu.
si-mi visez zilele,imi visez dragul,in amestecul dorului.si-l visez strangandu-ma in brate.il visez lovindu-l,cu drag,ca sa se-ntoarca totul in rostogoliri pe-o podea.imi imaginez,noaptea.noaptea cu el,ca si atunci.ca si in multele atunci,totusi fiind putine.
la rasarit,dupa ultima tigara de noapte,adorm cu gandul impacat.adorm cu gandul la ultimele zile,la ultimile sute de cuvinte scrise cu suflet.
ultimele sute de cuvinte,ce le-am memorat acolo sus,si mai jos,unde lucrurile dragi se stocheaza.

cautam azi,tigari lasate in pachetele mai vechi.simteam nevoia sa-mi aprind duhul,sa trag aerul,sa ametesc in ganduri ce se transforma-n bronz pe piele.am gasit chistoace,sau tigari rupte,pline de amintiri trecute si viitoare.si mi-am ametit duhul,cu vise de copila cu par verde,ce astepta sa fie implinite.