biiig in....?

Japan?
ieri la alphaville.(am realizat ieri,ca probabil astia au fost pe vremuri narcomani.muzica lor mergea bine cu niste "dulciuri".realizare absurda dupa 25 de ani de cariera)

Baia Mare?

niciodata.baia mare a dovedit inca o data neseimtire crasa fata de phoenix.de muzica lor,de istoria lor,in fine,de tot ce-au facut ei in viata asta.in cariera lor,etc.din nou sonorizarea fost groaznica(motiv pentru care au scos cateva piese din repertoriu)si din nou s-a facut pogo,s-a daramat un gard si jandarmeria romana(alti muisti) au dat cu gaz lacrimogen.eu am fost prin zona,dar n-am realizat ce s-a intamplat(eram fascinata de vocea vocalului,de maretia lui covaci,etc.).curand mi-am dat seama ca nu e de la raceala,e de la gaz.am ramas fara aer,etc,etc,etc.

Romania?

da,pentru prima data la un concert phoenix,din viata mea,am auzit live "pasarea calandrinon".una din preferatele mele.in schimb...no fata verde.ceea ce m-a dezamagit complet.

Weekend?
3 seri super.cargo,alphaville si mai ales phoenix.trei seri pline de bere,vin,ceai fierbinte,stele si somn care batea la usa dar nimeni nu-i deschidea.
astept weekendu viitor,cafeaua,diminetile langa el si ce-o mai fi.(multa multa placere psihica,emtotionala,fizica....)
1 an.
(si sper multi multi multi multi inainte....)