evadare.


Lost in a Roman...wilderness of pain
And all the children are insane
All the children are insane
Waiting for the summer rain, yeah


ai simtit vreodata nevoia sa evadezi intr-o lume futuristica?
sa zbori.sa traiesti.sa visezi.sa dormi.
in domeniul viitorului.
am simtit.simt..de cati ani incoace.
evadez.plec cateva ore pe zi la madalina.facem mancare.fumam.bem cafea.dansez pana plange.drumul pana la ea,ma face sa cred ca am pasit in acea lume.
cand vreau sa evadez de tot...
plec la cluj.
plec la cluj sa fug in lumea mea perfecta.sa ma scund in bratele lui,in cafea lui,sub plapuma lui.
si apoi revin la realitate.si-mi dau seama ca sunt inca un nimic.
ca nu pot face nimic,pentru ca certificatul de nastere nu-mi permite.
o sa-mi iau masina.si o sa fug.intr-o buna zi o sa fug de tot.
n-am sa ma mai intorc.
vreau sa plec.mai vreau sa plec.
trebuia sa iau autobusul albastru ,vinerea trecuta.
trebuia sa mor in lumea ireala,ca sa-mi poata putrezi trupul aici pe pamant.
ar trebui sa mor.
moartea e o scapare.
eliberare.o lumina,o proba stiintifica.
viata e mai mult durere.in maorte scapi de durere.
dar nu te poti cufunda in ceva ce n-ai gustat decat putin.
ma uit la mainile mele.
mainile mele.
taiate si despicate.urme albe cu contur maro.
scuze si pretexte,pe care ajung si eu sa le cred.
o sa-mi revin.
odata si-o data.
cand nu o sa mai fiu aici.
cand o sa fiu acolo,in viitor.