ce-i cu ploaia?

si cu fulgerele?
"ne face cineva poze"
dar geamul e larg deschis,si afara ploua.cate-o femeie pierduta pe strada,cu o plasa grea in mana,paznicul la paine si probabil sobolanii prin iarba.poze ne face cel de sus,si nu,nu e vecinul,e CEL de sus.sau cea...
ce-ai cu lumea mea?n-am cu lumea ta.
ce-ai cu mana mea?n-am nimic cu mana ta.
ce-ai vazut dincolo de bariere.ce-ai simtit in prezentul trecutului tau?
ce culori si ce oameni?
cine esti?cine sunt?
picioare invizibile.memorii pierdute.blackouts.
de unde-am aparut?cand ti-am vazut ...ce am vazut?
ce?
inspiration.
pensamientos de corazon.
inchide usa.iese caldura.ce caldura?e octombrie.octombrie.altadat' era frig.acum e cald.
deschide geamul,sa iasa fumul.ce fum?mi-au ars creierii....
cate gemete?si ritmuri de ploaie.dar cui ii pasa.
e devreme.tarziu.devreme in tarziu.
ganduri absurde.pierdute.lopeti si rafutrile kauflandului.scara subreda.ce cacat.
Montauk.

Cluj Napoca,5.11.2007