dejate llevar por el ying y el yang

Déjate llevar por el yin y el yan,

que si, que no, que caiga un chaparrón,

déjate llevar por el yin y el yan.


Avea ochii mari si albi.In tot intunericul taiat pe-alocuri de culorile tipatoare,am reusit sa vad ochii albi care alergau frenetici prin ameteala.
Stiu tot ce au zis,pentru ca in tot timpul acela am reusit sa-mi deschid urechile.
Pe mine ma jucau actorii.Eram marioneta prinsa intre nodurile atei.Mi se incalciserea nervii sirii spinarii si paralizia se instalase de curand.
Stop.
Am fost patru oameni.Si cea mai adevarat a fost cea salbatica,care cerea tot trupul.
Si apoi.Imi fulgera imaginile prin fata ochilor.Adevaratul meu ego.
Asta a fost inainte.
Cand ochii ii erau albi si mari,mi-a mai zis "esti puternica si poti sa iei din plin in piept,atatea....".Bai nu sunt.Deloc.Imi pierd eu constiinta de multe ori.
De-aia am tacut atat de mult.De aia am observat.
Dca eram puternica era o fire atat de calma.
Dar nu sunt calma si nici puternica.
Si-mi lipseste curajul.
De aia inchei.