he's old,and his skin is cold....


meet me at the back of the blue bus


Si pana la urma..
nu pot nu pot nu pot nu pot.
Nepunticiosi.Sclavi.Neputinciosi.Sclavi.
Ne-am incaltat pantofii de duminica si ne-am dus la discoteque.
...sau?
Ne-am rulat tigarile si ne-am asezat in fata televizorului.
Ne-am salvat vietile.

Care vieti?Care vieti?Care vieti?Care vieti?

"Vedeti voi?Asa sunt si eu:o disperata.Asa e si ea.Uitati-va.El bea pe pervazul exterior si ea tipa dupa el.Pleaca dupa el.Tine la el,atat de mult,incat isi doreste sa traiasca viata."

Dar unii-si doresc moartea.Si altii se scufunda adanc in iluzii.In iluziile ei.In iluziile acide.

Acid.Acid.Acid.ACID.

Stiai ca autobusul albastru e moartea?

L-am vazut vinerea trecuta.
L-am vazut vinerea trecuta.
L-am vazut vinerea trecuta.

Care vineri?
Vinerea trecuta.


Si pana la urma ce e somnul?Ce e moartea?Ce e viata?
Ce traiesc acum e doar un episod din celelalte sute,prin care-am mai trecut.E cel mai ciudat.

Cel mai..
Cel mai..

Fantastic.

Cum aceleasi ore.Aceleasi zile.Acealeasi litere sunt repetate si traite mereu altfel.

Sambata.Noi.
Sambata.Eu.
Sambata
.?.

Ma uit la un pahar gol si nu reusesc sa-mi amintesc cand a fost vreodata plin.Dar stiu ca a fost azi dimineata pe jumatate plin.Asa,ca soarta.Ca sangele.
Jumatate venin.Jumatate pelin.Jumatate folclor.Jumatate amor.

Amor.
A-mor.

A! MOR!