change.


deci am trait inca un lucru de spus nepotilor.primul presedinte afro-american ,la puterea SUA.n-am reusit sa dorm prea mult azi noapte,la un moment dat s-a luat si curentul.am stat asa in intuneric si-am analizat de ce-am fost atatia ani contra SUA si de ce ar trebui sa fiu pro,daca iese Obama.
am constientizat de ce ar fi bine sa fiu pro,dimineata pe la 7 cand am fost direct pe CNN.com si-am vazut scris mare de tot "OBAMA CELEBRATES.."mi-au dat lacrimile.atunci am stiut ca oamenii se pot schimba,lumea se poate schimba.
si asa,speranta a revenit in sufletul meu.si e acolo,fie ca o raportez la puterea unei natiuni de a schimba viitorul,fie ca o raportez la puterea unei singure persoane de a schimba viitorul.
fie ca o iau in mod obiectiv,fie in mod subiectiv...

I guess some things..DO CHANGE..afterall..