dirty epic.

And the light blinds my eyes.
And I feel dirty.
And the light blinds my eyes.
And I feel so shaken in my faith.

Here comes christ on crutches.

And here comes another god.
Here comes another god


imi place vinerea.iubesc ziua de vineri pe cat demult o detest pe cea de luni.
imi place sa ma trezesc vinerea la 5 jumate,sa ascult muzica-n surdina in timp ce-mi beau cafeaua si incerc sa-mi trasez dungile cat mai netremurate,la ochi.
imi place ca la 7 nu e trafic.ca e liniste in oras si ajung repede oriunde vreau.
imi place energia pe care o am vinerea.imi place cand e soare si cald si placut si mi se pare stupid sa-mi port cizmele.imi place cand e soare vinerea si vorbesc cu tanti soare la telefon.
imi place ca ajung acasa la 1 si pot dormi linistita toata dupa-amiaza,ca ma pot bucura de somnul dulce si cald care e identic cu cel de dimineata "mai stau 5 minute sub patura".
imi place linistea zilei de vineri in general.imi place ca am timp,timp de pierdut,de gandit,de editat,de cautat idei si-apoi de-a le pune in practica.


azi mi-a placut pentru ca a fost exact asa cum am scris mai sus.azi mi-am gasit (in sfarsit) palarie cum visam de cateva luni.azi am gasit si-un magazin cu reduceri mari la toate lucrurile colorate si ciudate.azi am baut o cafea divina in granitta ,in timp ce soarele-mi lumina ceasca.
azi am pierdut vremea aiurea,am facut poze,am vorbit cu ai mei mult de tot despre toate magarile.azi am si suspinat(si inca suspin!) pentru ca azi Under-funcking-WORLD sunt in Romania si pun pariu ca fac un show de mili...arde.si eu,azi, ii ascult.tot in fata pc-ului...

si sambetele-mi plac.
si maine vreau o sambata mai linistita decat ziua de vineri,din care ma pregatesc sa ies.