1 noiembrie .penultima zi de intai din an.
momentul dinaintea momentului final cand incepi sa dai inapoi timpul si sa realizez ce-ai facut in ultimele luni.ce planuri ai pentru viitor.
sunt obosita sa-mi mai fac planuri,de aceea renunt.
sunt obosita in general de orice,de discutii fara sens,de fumat,de baut cafea,de mancat biscuiti cu crema de ciocolata,de manct bomboanele rosii.
e doar vineri seara si sunt prea obosita sa-mi mai car trupul pana-n pat.

in fine.
i-am luat azi mariei cadoul.abia astept sa-l desfaca maine.stau si ma intreb,cum am reusit sa am o idee asa de tampita incat sa-i au sandwichmaker cu Mickey Mouse?un cadou pentru viitor,pentru anii de studentie din cluj,cand o sa fug la ea sa ne facem sandwichuri in forma de Mickey.
iubesc sa fac cadouri.imi place sa le cumpar,sa le ambalez si-apoi sa primesc zambetul de satisfactie inapoi..si pe deasupra,e un mic proces de cumparare a sufletului unei persoane.
e amuzant si ironic.

maine e si ziua mortilor.so I'm going to visit my dead relatives at the graveyard.
ironic,e singura data pe an cand imi vad rudele impreuna.cel putin pe cele din partea mamei.
si e ziua din an cand imi dau seama cum am evoluat in ultimul an.
hhmm,gandesc altfel.e sigur o schimbare.gandesc mai obiectiv.dar asta e mai degraba de-o luna incoace..

gggata.am fugit sa plonjez in pat.

au revoir!