dirty epic,p.I

Im so dirty. and the light blinds my eyes.
Youre oh so dirty. and the light it blinds my eyes.
Here comes christ on crutches.



asadar,marea zi de 1 noiembrie s-a dus la fel de repede ca o zi plina de vara.
n-a lipsit nici caldura anormala pentru aceata perioada,nici spectacolul si nici amuzamentul.
azi,intreaga mea fiinta a experimentat o stare cat se poate de noua si ciudata,dar sa zicem,placuta,ipocrizia.
mi-am facut doza de rautate pe urmatorii 3 ani,cred eu.la cimitir,unde familia din partea mamei se intalnesc in fiecare an in formula completa.
de cand ma stiu nu-mi suport acele rude si ba mai mult,am vreo doua pe care le dispretuiesc din tot sufletul meu.unchiul si matusa mea,care acum vreo 12 ani au facut niste faze parintilor mei,demne de tot dispretul si mizeria care exista pe lume.rautatea mea a fost putin premeditata,demult trebuia sa zic niste lucruri dar n-am avut ocazia.anul acesta mi-am luat inima-n dinti,mi-am pus zambetul fals pe buze si-am scos tot din mine.
cat se poate de calm si ipocrit.mesaje subliminale,deloc la subiect.
nu pot sa spun cat de socata si nervoasa era mama pentru ca ii insultasem fratii si cumnatii.nu pot sa spun cat de rau i-a parut lui taicameu ca n-a fost prezent.[ca doar are coloana vertebrala si prefera sa trateze cu ignoranta persoane care nu merita sa faca parte din viata lui].
e ultimul an in care mai particip la luminatie.e primul an in care-am putut sa intorc rudelor tot raul facut,pe cea mai pacifista forma de violenta-cea verbala.
ma simt bine..

in ceea ce priveste ziua mariei..ah...deliciu.tata mi-a zis ca stie drumul pana in satul unde are ea casa.aha,l-a stiu la fel de bine ca mine.ne-am pierdut de vreo 3 ori pana sa ajungem,am injurat amandoi ca nebunii tot drumul,am intrat pe tot felul de stradute neasfaltate,uitate de lume.l-a un moment dat m-am uitat pe bord si mi-am dat seama ca mai aveam putin si ramaneam fara motorina.atunci,ca in fiecare situatie fantoma,am inceput sa fac haz de necaz.ma imaginam ramasa in mijlocul pustiului,fara semnal,fara motorina,moarta de sete.
intr-un final am ajuns.maria si-a desfacut cadoul,de care a fost absolut incantata,mi-am salutat colegele si m-am trantit la masa cu , cuplul minune.am avut o gama larga de discutii ,de la cele mai serioase pana la cele mai picate,despre fantezii sexuale si alte lucruri legte de subiect.nu stiu de ce,dar oamenii imi zic mie foarte multe lucruri si secrete.nu-mi place intotdeauna sa le ascult,dar cele din seara asta mi-au ridicat moralul.
la un moment dat  s-au gandit ca mi-ar sta bine cu un prieten de-al lor,ca suntem pe aceeasi freceventa.
eh,like i've said it before : I have neither the time nor the nerves to start a new relationship now.
si daca e vorba de sex,decat mult si prost mai bine deloc.
in fine.
maria s-a simtit super,a fost ca bagata in priza toata noaptea,urcata pe mese,scauna,oameni.trantita pe jos..
ce mai,sa se simta majora cu adevarat.ma simt  din ce in ce mai batrana.e ridicol..si ironic!!!



acum am nevoie de odihna,gantul mi-e prea uscat,picioarele ma dor prea tare si capul la fel.
am nevoie de o pauza.pauza masiva.astept o plecare in cluj,care o sa ma relaxeze si astept si mai mult eventuala greva sau mult asteptata vacanta,ca sa pot dormi.
nu credeam ca am sa mai zic vreodata asta,dar POT SA DORM.chiar pot..dar n-am timp...