old ways.

And sometimes you close your eyes
And see the place where you used to live

When you were young



mi-am cautat o carte de franceza,intr-un dulap inchis de prea multa vreme.credeam ca e acolo,ca am sa o gasesc,ca ma va ajuta cu ceva insa mi-am gasit copilaria,inocenta si mai tarziu,in pagini mai putin ingalbenite de vreme,dezastrul moral si fizic.
am gasit in caietele cu coperti groase ,desenate in culori vii,pagini peste care vremea si-a lasa urma.am facut un efort vizual ,incercand sa-mi descifrez scrisul din alti ani.am incercat sa-mi amintesc de ce anumite pasaje exista si la cine faceam atunci referire.putine mi-am amintit...
putine inca-mi sunt clare.e uimitor cate-am uitat,cate-am facut,cate-am trait si cum toate au fost uitate pe zeci de foi si sterse complet din minte.
am gasit agende dintr-o perioada ciudata,de decadenta morala si spirituala,dintr-o perioada confuza si marcata de oameni acum morti,greu de uitat si prea usor de amintit.m-am pierdut in toate trairile halucinante ,in toate aventurile ,in toti anii.
n-am stiu c-am crescut.in mintea mea toata schimbarea era fizica.azi am realizat ca sunt tot mai aproape de 20 de ani,ca timpul nu mai sta in loc,ca merge in ritm alert inainte,tot inainte.
am ascultat diferite melodii si-am citit diferite poezii,pasaje din carti si replici din filme care si-au pus amprenta pe mine.din nou,trebuie sa spun c-am uitat de multe din ele.ultimul an si-a pus mult prea tare accentul pe mine si parca tot ce-am trait inainte nu mai exista.aproape toate amintirile au fost pana azi,inchise intr-o parte a mintii mele.inchise intr-o camera,unde lumina a fost stinsa multa vreme si praful nu a fost sters demult.mi-as dori sa pot face asta din nou-sa-mi inchid cele mai recente amintiri intr-un cufar.doar intr-un cufar,pe care sa-l deschid cand chiar am nevoie.o data la cativa ani.mi-ar placea pentru ca ar fi unul din putinele moduri in care as reusi sa incep cu adevarat de la zero totul.
probabil ca nu mai am sufletul acela de alta data,de aceea nu mai am vointa si puterea necesara.
probabil ca " batranetea" mea nu ma lasa sa uit ci-mi accentueaza adesea trairile,prin diferite metode.

imi fumez linistita tigara ,in timp ce-n camera luminata slab,se aud The Killers cum canta When You Were Young..imi amintesc o iarna frumoasa si cu putina zapada cand aud melodia.imi amintesc si-un revelion dincolo de limita imaginabilului.imi amintesc multe si e ciudat.nu-mi amintesc nimic inainte de tot...ma rog,nu-mi aminteam..acum imi amintesc,dar nimic aproape nu mai e clar...

We're (were) burning down the highway skyline
On the back of a hurricane
That started turning
When you were young
When you were young


1 comments:

Sunaina spunea...

sa asculti de la ei si this is your life. vaaai, si eu am agende din alea,dar inca mai muncesc la unele. e frumos. e frumos sa ai asa ceva si sa le redescoperi in timp.
Tanti, anul ce tocmai o sa treaca a fost nebun.cel mai nebun.ne-a ocupat multa memorie, astfel, am uitat multe dinainte. si sa recunoastem, a fost bine.