dream on

Half my life is in books written pages
Live and learn from fools and from sages
You know its true
All the things come back to you

weekendul acela la care visam de ceva vreme.adica,am avut parte de (exagerat de) multa odihna si liniste,portie de acting-all-couch-potato,portie de filme si carti si muzica,c-un vin fiert cu multa scortisoara ,langa mine si resturi de tigari lasate in scrumiera.patul meu a inspirat tot weekendul(si inca mai inspira) starea aceea de lene acuta,de caldura inimaginabila,de moale,de...bine.
au fost si cele doua fiinte super speciale in oras-adina si raluca.de care mi-era deja dor.nu ma asteptam sa le prind in aceeasi zi in oras,dar uite ca de data aceasta cineva a tinut si cu mine,si asa am avut parte de-o sambata delicioasa in care ne-am cufundat toate trei in tot felul de amintiri si planuri legate de viitorul indepartat si de cel mai apropiat putin.frigul crancen de afara ne-a injectat cu o portie mare de "asteptam-craciunuuul-si-revelionuul-pe-care-nu-stim-unde-il-facem-dar-o-sa-aflam-in-31-decembrie-la-ora-19".si zambetele noasre au inghetat si s-au transformat spre dimineata in fulgi rahitici de zapada,care abia acum au reusit sa formeze o esarfa subtire si alba....

1 comments:

Sunaina spunea...

arunca-mi si mie un bulgare ca aici e ...pfiu....pauza.