soon.

(\_/)
(O.o)
'(_ _)'
I've got you in my heart,
I got you in my head
Let's make a rendezvous



in 3 days...in 3 days.

a trecut si ziua de marti.doamne,primele doua zile ale saptamanii sunt oricum cele mai grele iar cand la sfarsitul saptamanii se anunta o plecare,mi se pare ca orele si zilele trec imposibil de greu.
imi tot fac liste,sa nu uit cumva ceva acasa.imi numar banii si imi fac socotelile,ma gandesc ce haine sa-mi pun.mmm..iubesc sa calatoresc si chiar daca nu stau decat un weekend si nici macar nu plec asa de departe,intregul act de a pleca putin de acasa ma copleseste si-n acelasi timp imi da destula energie ca sa rezist peste zi.seara trece repede,chiar daca e mai lunga.
am de vazut o mare masa de oameni,insa cum nu ma pot imparti in o mie de parti,am de gand sa raman printre cei de-ai casei,ca de ei mi-e cel mai dor.pana la urma pentru ei si plec..pentru ca in prezenta lor imi recapat spiritul,cheful,pasiunea,eul.
ca de obicei vreau sa fac poze sa-mi ajunga pana la urmatoarea plecare,probabil ultima in calitate de "vizitatoare".imi pregatesc aparatul,obiectivele.ma mai uit prin manual ca sa vad ce-mi scapa in ceea ce priveste modul de folosire.vreau sa iasa pozele speciale,ca doar oameni speciali am de gand sa si pozez. :)

pana atunci,mai am cateva ore de scoala,cateva dimineti cu cafea bauta pe fuga si tigari lasate pe jumatate fumate in scrumiera,cateva drumuri cu masina,cateva zambete de pus pe chip,cateva compuneri si traduceri si zeci de pagini de scris,cateva editari/tentative de poze bune de facut...dar trec.toate trec,cand weekendul e asa de placut...