days of a gun.

Your not solid for no reason
What say you see them falling down dead
How do you stay a lover inside?
How do you stay a lover inside?

Somebody saw you on fire
These are the days of a gun
Nobody'd say you won't try it
You are the sword I'm falling on

Don't say there's no challenge
What sort of thing are we starting?


oamenii pleaca si cateodata,se intorc.asa imi las povestile de viata neterminate cu ei.imi las povestea suspendata la un punct confuz in care-as vrea sa aflu ce urmeaza,daca urmeaza si mai ales daca pot sa schimb sau sa intervin cu ceva. imi place sa ramana pauza aceea ciudata intre mine si-o persoana care are sa se intoarca.imi place privirea care-o am pe fata in momentul reintalnirii.fie ca e ea vesela sau trista.imi place sa imbratisez cu caldura,sa-mi arat astfel tot dorul.
ultima astfel de revedere a fost inainte de craciun,la o cafea.aratam ca o afurisita si nenorocita pisica plouata.dar nu i-a pasat,ne-am baut cafeaua si-am povestit de parca ne stiam de ani buni de zile.si totusi doar un an,un drum,o seara,zambete,glume si poze ne leaga.
e ciudat ca intotdeauna cand simt ca trebuie sa se intample ceva,cand simt ca pot sa schimb,ca pot sa vorbesc dispare.asa ca stau linistita acum.zambesc,oarecum trista.dar astept sa se intoarca.si atunci,alte povesti,alte cafele si alte ceaiuri ne vor tine la povesti.mai multe.mai multe ca de obicei.trebuie.trebuie si vreau.
oricum,delirul lumii intr-o continua miscare ma atinge.ma loveste trecutul cu chip de prezent i suflet de viit,ma iau chiar doamnele, planurile de viitor.ma surprind visele si ma izbeste realitatea.astept sa revad chipuri,sa reaud voci,sa ma simt oarecum bine intr-un mediu bizar..

3 zile.trei zile si-apoi pauza.pauza de care am nevoie dupa ultima pauza. promit sa ma gandesc bine la tot ce vreau sa fac.promit sa-mi fac ordine in tot haosul meu sufletesc.promit multe si sper sa nu ma dezamagesc.