first week.

"..well, I was wondering if you wanna, you know...
Come to my place? I just don't wanna, I just don't wanna be alone."
And she said "Yes."

daca ar fi sa caracterizez prima saptamana a anului,ar trebui sa o impart in doua.
>prima parte a fost excelenta,plina de tot felul de lucruri picante sau hazlii,plina de somnul dulce fara griji,plina de sticle goale,mucuri,etc.
>iar a doua parte a ei a fost o simpla reintoarcere la monoton,marcata de tone de cafea,muzica data tare ca sa nu aud zgomotul din interior,discutii ciudate si impacari.cred ca marea impacare a fost singurul lucru bun al acestei parti de saptamana.

going back in time ,miercurea trecuta pe la ora asta nu pot sa spun decat ca eram intr-un delir emotional total,bucurandu-ma de sticlele de sampanie de pe masa,uitandu-ma apoi in jur,cazand in depresie si iesind din ea brusc cu ajutorul sunetelor si zambetelor pe care oamenii le scoteau in jurul meu.

eh,e bine c-am supravietuit primei saptamani.e bine c-am zambit mai mult decat acum un an pe vremea asta,e bine ca nu am kilogramele in plus pe care le aveam la inceputul lui 008,e bine ca-mi impun din nou revenirea spirituala.sau macar incercarea de a reveni la ea.
nu stiu ce-mi rezerva viitorul,dar imi place asa.simt din nou,ca totul va fi bine.
si mai trebuie sa recunosc ca simt o (mai mult decat) usoara si ciudata urma de dor pentru domnul Tibi,caruia trebuie sa-i multumesc inca o data pentru enorm de multe lucruri.being a groupie is a way of showing him my regards,I guess :)).ioi ioi,am zis-o si pe asta!
si astept cheful din 17,astept cursurile din cluj,astept marea schimbare.totul se misca atat de incet..timpul nu mai curge regular,din nou.ma surprinde si totusi imi place.

pana revin e musai de vizitat magazinul electronic al domnului Roll : Sonnik Wear . I-ar face bine o vanzare :)