we are all prostitutes.

"esti nebuuuun!"

mi-a placut sa vad ca in oras e totul alb.pare pur,detoxifiat de tot raul ce-l asupreste deobicei.
am ajuns acasa si sa ma urc in masina si sa plec a fost primul lucru pe care am dorit sa-l fac si l-am chiar facut.mi-am pus in ordine mintile,si odata cu minunatul cadou primit de la o prietena.putin inarziat,ce-i drept dar mereu bine venit.
ma pierd in lampa lava ce danseaza pe obsedanta melodie ce se invarte over and over again in boxele mele.printre bucatile verzi ,ce se intind in lichidul albastru,stau si imaginile mele din toate cele 5 zile petrecute in locul in care mi-e cu adevarat,inima.revad primele doua zile,linistea si socul plecarii,amuzamentul si discutiile filozofice sau doar banale,in gurile de vodka aruncate in interior,in macareaa matinala.
bucatile devin una,si parca si imaginile din mintea mea se schimba.devin comprimate,legate de locul unde foamea si pofta se imbina cu "the good and fun atmosphere".in urchi replici devenite clisee,imi suna parca cu aceeasi intensitate cu care au fost spuse.'esti o statuie'.-doamne,cat de bine s-ar potrivi acum!-sunt o statuie,cel putin asa cred ca m-am percepe cineva din exterior daca m-ar vedea.o statuie care zambeste,ironic sau plina la placere la toate partile celor cinci zile petrecute departe de casa.

seara de revelion e un film ce ma obsedeaza,dintr-un motiv sau altul.ma aprinde si ma stinge cu o intensitate exagerat de mare.pot sa spun,cu mana pe inima ca toate misiunile mi-au fost indeplinite.am ajuns cu ceva timp inainte de miezul noptii,timp necesar sa ma pregatesc si incalzesc pentru ultimele clipe dinainte de 'the beggining'.
am desfacut sampanie,ne-am strans in brat cu totii.am tipat.ne-am urat numai lucruri bune si partea cea mai buna -zic eu- a fost ca ora 12 nu m-a prins singura.a fost bine desi dupa am plans,alimentata de fustrare si ciuda.si-a amintit sufletul meu ca vrea sa fie intr-un alt loc ,intr-un film in care ,acum,e un simplu figurant.un film unde odata a fost personajul principal,plin de speranta si bucrie,de fericire orbitoare.cateva pahare de vodka,jager si sampanie la un loc,mai tarziu tot plansul s-a transformat intr-un blackout total,pentru vreo doua ore,asa ca a fost inca un lucru pe care am reusit sa-l bifez pe lista pentru noaptea de rev.
chiar daca pozele nu au iesit toate cum imi doream,nereusind sa transpuna toata si total atmosfera,per total buna.muzica a fost buna,animata intr-un ritm ..nebuun.
m-am simtit foarte bine.m-am simtit asa cum ar trebui sa ma simt de revelion...pana la urma am dat contorul la zero,am sansa sa schimb,sa ma schimb si sa nu mai fac greseli.
au urmat apoi zile si nopti de divertisment 'old school'.mima digitala a fost ceva incredibil,oricat de banal ar fi jocul.toate replicile inca-mi suna in cap,reamintind zambetului ca locul lui ii e pe buze.zilele de divertisment casnic au fost grozave,chiar incredibile in anumite momente.
mi-am incercat bateriile,chiar daca am dormit putin...hmm rectific,am dormit destul de mult,dar in tot somnul am reusit sa simt cum ma inveleste.'femeie ia niste textila'..hihi ,a fost mai mult decat bine,pentru ca mi-am amintit cum e sa te simti,sa zicem,dorita si 'taken care off'.I am a sucker for things like that,even if I am not addicted.I just like them,love them.I think it's somethinf in my stupid women pattern.
si asa micul procent de oameni pe care-i indragesc,s-a mai marit putin si nu pot decat sa multumesc.sa-i multumesc pentru 'all the fun and good time.'

acum ,ca totul a reinceput,ca sunt acasa si ca fiecare moment trait a rams nu doar amintire a locului ci si amintire in sulfetul meu,sunt gata sa revin la normal.la un normal totusi schimbat,plin de lucruri noi,drumuri multe,carti deschise si milioane de chistoace lasate in scrumiera.
sunt cred ca, gata sa ma apuc de invatat serios,sa ma apuc de poze,de desene,de orice legat de viitorul meu,atat de palpabil.si daca e asa cum a fost totul din 29 si pana azi,atunci ma bucur sa-l intampin cu bucurie si bratele deschise.

1 comments:

Sunaina spunea...

i'm glad for you too, dar nu erai si tu trecuta pe lista aia.