i.t.f

Ain't it funny, they say it's sunny
And come the cloud:

My inside out

Water bed

In my head

It's pleasant waiting

It's pleasant hating

timpul are capacitati fascinante..mai demult ,o persoana pe care se intampla sa o stiu,cunosc si mai mult,(tot) sa-mi fie draga,schita pe un desen 'irregular time flow'...
a avut dreptate.
timpul,acum,pentru mine se scurge in ritmuri delirante,sau in limita minima legala.
saptamana a fost un fulger,ma uitam pe ceas din ora in ora,insa cele 60 de minute pareau doar fractiuni de secunda.sunt doar episoade.
insa privit in mare,se scurge incet totul.timpul pare ca sta tot mai mult pe loc,instaurandu-se astfel tot mai multe temeri si tot mai greul dor,petru diferite fiinte pamantene.

dar serile au fost reusite,intreaga saptamana.. smoking and drinking,while working my artistic mood.
in fiecare seara, ceva reusit,sau cate-o carte (re)citita.in fiecare seara nevoia de a cauta in lampa lava cate-o fata,cate-o amintire,cate-un om,un sentiment,un calmant.orice.si apoi transpuse in diferite experimente.
pana si seara asta a fost reusita.de fapt,mai mult decat atat.2 oameni superspeciali. si dragi.multe zambete si amintiri din batranul 008.

mai am o saptamana jumatate ,apoi program de recuperare.tratamente cu mult somn,multa cafea,mult ceai de vanilie,multe drumuri facute aiurea.baia bianuala,probabil si-un inceput de dieta,cu pauze in sesiunile de film.orice-i posibil,dar totul trebuie sa se indeplineasca.poate chiar si discutia mea cu eul meu interior.sper sa-mi clarific fiecare gand amanat,fiecare senzatie de dor si tristete amanata.


have a niceand exciting weekend.
I hope I WILL.