the mission.

Yeah, I'm like a child
I'm like a child

Stay a while
We don't have long
We could talk for hours
Till my strength is gone
Though I get so tired
I still get wired


noua mea misiune e la fel de buna ca si the mission dance weekend.e poate chiar mai buna.
e o provocare din seria provocarilor ce foarte rar ii sunt acordate unei fiinte.destinul e uimitor.
planurile sunt organizate iar viitorul suna complicat,dar exagerat de bine.e tot ce mi-am dorit.
mi-a trebuit aproape un an sa ajung in acest moment si sunt mandra ca pana la urma,am renuntat la inhibitii si rusine.niciodata ,se pare ca ,nu e prea tarziu.

tot ce trebuie sa fac e sa am grija de-un suflet.sa am grija sa-i fie bine, sa nu cada-n delirul tentant al trecutului.trebuie sa-i fabric amintiri noi,trairi noi.trebuie sa-i fac o poza de fiecare data cand e fericit si de fiecare data cand e nefericit.trebuie sa i le arat ca sa le compare.sa observe cata emotie e in fiecare zambet si cata tristete in ochii chipului fara zambet.
trebuie sa scoatem la suprafata binele.
am trecut prin ce trece acum,chiar daca-s mai tanara.am trecut si-am ajuns acum,aici cand pot sa ajut pe cineva.cand vreau sa ajut pe cineva.cand merita sa ajut pe cineva.

e atat de bine!
abia astept sa vina si sa ne apucam de treaba.