firewire

Part of the weekend
Never dies..
Part of the weekend
Never dies..
Part of the weekend
Never dies..
Part of the weekend
Never dies..
Part of the weekend
Never dies...


ultimele zile au reprezentat un succes total in viata mea.din toate punctele de vedere,asa cum rareori se intampla.poate de aici si pozitivismul de care sunt plina ,acum.de mult n-am mai avut o luna ianuarie atat de fericita.hmm,se poate ca ordinea in univers sa fi fost restabilita?

dau dovada si de-un pic de talent si inspiratie,lately,dar se poate sa fie si din cauza micii mele potiuni magice pentru artistic mood.oricum,un lucru important in toata pasiunea mea ,din aceste zile,e totusi decizia mea luata sambata dupamasa,de a-mi reinstala wingozul,de-am reface partitiile busite,de-am curata,in fine,calculatorul.totul merge atat de usor,incat nu-i de mirare ca vreau sa tot probez tutoriale si sa lucrez la 'portofoliu' (link!)
am facut azi ceea ce imi tot doream sa fac de un an incoace..m-am urcat in masina si-am mers cat am vazut cu ochii.am oprit la baraj ,intr-un loc plin de amintiri.am coborat din masina si -am inceput sa rad,cu privirea ridicata spre cer.mi se intampla sa rad si sa vorbesc singura,rememorand discutii cu persoane,sau situatii la care-am fost prezenta.
inafara de amintirile ce bantuie locul,n-am gasit nimic de care sa fiu atrasa asa ca am plecat intr-un alt loc,in care-mi faceam pauza de conducere cu tata,pe vremea cand faceam scoala.in locul,odata pustiu,o furtuna de oameni zbughea de aici si pana acolo si inapoi.masini ce faceau drifturi si strigate bizare pline de nervi,liniste,emotie sau delir.multa zapada aruncata in aer si teama ca gheata se va crapa la un punct.am si avut un film de cateva secunde,in care o fasie mare de gheata se va desprinde si toti vor pica in apa rece...a fost doar un film..


am plecat apoi spre un loc dintr-un sat,sperand sa prind apusul,ca sa pot face cateva poze cum imi planuisem cu o saptamana in urma.din pacate,am ajuns in locul special cand deja se lasase seara,si toata frumusetea locului parca disparuse.

*

ma pregatesc de-o noua saptamana(doamne,si-apoi mai sunt doar 2 saptamani pana la urmatoarea vacanta).o saptamana de altfel deja inceputa destul de bine,as spune.
in weekend party ,groopiing dor my husband :)

1 comments:

Anonim spunea...

hey, I've seen your latest pictures on deviantart, but I have no account to post comments ... so I'm just gonna burst about it here. That's what she said? Watching The Office? :)) I think it's sheer genious.