take only what you need.




m-am trezit ieri mult prea dimineata.era atat de multa linite incat mi se parea ca muzica e data la un volum foarte mare,dar contrarul demonstra realitatea.susurul cafelei ce iesea pe ibricul de pe foc,mi-a tulburat imaginea tot mai clara a sosetelor ingrozitoare pe care le aveam in picioare.
calduroase.dar urate.
orasul,mai plini ca masini ca de obicei,era intepenit intr-o substanta alba si rece.in tot sunetul claxoanelor,in toate luminile orasul parea curat.albul perfect al zapezii a spalat toate pacatele omenirii,ieri.
muzica-mi suna in cap,in suflet,in boxe si gandurile-mi zburau la ziua de vineri,la seara de vineri,la cum aveam din nou expresia copilului beciznic ce adora un alt copil,si-o alta copila.
micul photosession tarziu si ciudat,sponta dar totusi programat de multa vreme,mi-a completat zambetul si asa tot mai frecvent in ultima vreme.
mainile-i,manusile ii miroseau a scortisoara.cred ca asta m-a innebunit cel mai tare vineri.
scortisoara,pare a fi arma diavolului impotriva sufletului si amintirilor mele.imi aminteste de tot ce-a fost mai frumos pana acum,in viata mea.imi aminteste ca niciodata n-am sa uit acel om special,indiferent de cat de mult timp va trece peste noi.
si chestia pe care-o avea la gat,sau din cand in cand pe cap,mirosea a parfum de barbat.
imi plac parfumurile masculine,pe barbati.bine impregnate in pielea lor.imi trezeste la viata toate simturile.
nu pot sa descriu mai bine de atat,dar scortisoara si parfumul lui m-au inecat,la fel ca azi vara,intr-un delir inexplicabil.si cu toate acestea delirul e temporar..e o placere mereu trecatoare care nu-mi provoaca durere.nu,niciodata.e un simplu lucru,emotional si trecator.total opus de cel ce sta la baza sufletului meu.

cum sa nu-i adori?

sambata am fugit pana la munte.cu Soarele la propriu si la figurat in drapta mea,cantand ca nebunele tot felul de melodii dedicate noua sau oamenilot ce-au trecut prin viata noastra lasandu-si amprenta.am parcat langa masina copilului nebun.dar am gresit partia,ramanand amandoua singure printre straini.dar am vazut multe.multe lucruri haotice si ciudate.si copacii inghetati.si-un peisaj ce parea o reclama la coca-coala.turturi de gheata ,pe care i-as fi mancat,ca in copilarie.o cafea calda si o tigara inainte de drumul spre casa.


dimineata de azi a fost tot la fel.de fapt diminetile sunt la fel.aceeasi monotonie si drum.dar zambetele si amintirile,il fac placut.iar muzica il face sa para mai scurt.dimineata am timp sa ma gandesc la ce simt.dimineata am timp sa ascult muzica ce-mi aminteste de el si sa ma izbesc cu capul de volan,intrebandu-ma mereu aceleasi intrebari.dimineata am timp sa-mi dau seama ca nimic din ce simt pentru el nu se va schimba.dimineata imi dau seama ca trebuie sa ma resemnez,cautand mereu controlul si necesarul.
Control yourself
Take only what you need from him..




1 comments:

Sunaina spunea...

weekend nebun de frumos. cu ei,cu noi. asa cum e bine sa fie.