in the morning.

There goes another million,
Just wrap it up we own it

This night's a skill we hone it
And in the morning would you tell me that it's over?
You think that you'd do better
To stick with someone older
Because you're too young



2 pm.my morning.

ma doare capul ingrozitor.cred ca e de la somnul de 13 ore din care tocmai m-am ridicat.
cafeaua e fierbinte.prea fierbinte sa o pot bea cu placere, fiecare inghititura imi inmoaie totusi sufletul.

ieri am aflat ca vine saptamana viitoare acasa.se intampla iar momentul ciudat.apare din nou cand am eu nevoie de o silueta masculina in viata mea.o simpla silueta care sa stiu ca e acolo,fara sa-mi ceara sau sa-mi impuna ceva..de ieri am un zambet urias pe chip,pentru ca de data asta ,mi-am promis sa nu-l mai las sa plece fara sa-mi scuip putin din suflet in fata lui.
ma simt ciudat cand ma gandesc la ce reprezinta,un ciudat diferit de vara trecuta cand simteam doar mii de fluturi.sunt mai realista acum,probabil de aceea.sau poate si pentru ca am vazut ca nu e chiar atat de greu sa fiu sociabila si draguta in prezenta acelui om.intai de toate,lasand povestea dintre noi de-o parte,mi-e prieten.and I love having super special friends like him.
acum sunt in ambivalenta,asteptand si totusi nedorind sa treaca timpul mai repede.

cafeaua s-a mai racit,e buna.imi amintesc de-o cafea pe care o facea un alt el,mai demult.
cred ca tot mi-as face abonament la cafeaua lui,indiferent de cate s-au intamplat si cat timp a trecut.cred ca,la fel ca si omuletul care vine acasa,saptamana viitoare,e unul dintre oamenii speciali din viata mea.iar faptul ca pot vorbi cu el cum vorbesc acum cu el,fara sa ma gandesc la tot ce-a fost sau la tot ce simt,fara sa ma las purtata de tot felul de planuri ce nu vor putea fi indeplinite niciodata,pentru ca au esenta trecutului dulce; imi trezeste tot felul de ganduri si sentimente.ma face sa realizez ca m-am maturizat.de aceasta data maturizarea e atat de buna!privesc totul obiectiv.obiectivitatea e buna,e chiar foarte buna.

ieri am cunoscut un tip,de existenta caruia stiam.si el stia de a mea.i-am intins mana si m-am prezentat cu numele meu real si-am zambit.l-am dus pe el si pe o prietena pana la barlogul lui.era speriat,putin paranoic.mi-a transmis si mie starea si nu mi-a placut.oamenii au obiceiul prost sa-mi transmita stari,chiar daca eu nu recunosc sau nu arat.
am ramas surprinsa de cat de draguta am fost tot drumul si mai ales cat de sociabila.eu nu intind mana si nu ma prezint niciodata,eu nu zambesc in prezenta persoanelor noi.dar poate,in sfarsit,se rupe ceva in mine,si devin mai deschisa.
m-ar ajuta mult..
am aflat cateva ore mai tarziu ca tipul vrea numarul meu,pentru ca i-am picat cu tronc.prietena mea i-a spus ce fel de masculi imi plac.am zambit cand mi-a spus si mie discursul ei.ma stie de putina vreme mai bine,dar stie totusi o parte esentiala a mea.
a fost dragut,sa stiu ca o persoana noua e interesata de mine.din cand in cand am nevoie de de asa ceva ca sa-mi cresca self esteem-ul.

saptamana ce vine ar trebui sa plec la cluj.cu tata,pentru orele de pregatire.
azi noapte adina,mi-a implantat in creier si-o idee pe care acum mi-e greu sa o scot.
adica..cat de frumos si bine ar fi sa vina si domnul x,in cluj.asta binenteles daca perioada in care vine in romania coincide cu plecarea mea la cluj.
acum sunt iar un copil idiot,cand ma gandesc cat de bine mi-ar face sa fie si el in cluj.mi-ar deschide ochii si nu m-ar lasa sa cad intr-o extrema,in care vreau nu vreau cad de fiecare data.

cafeaua e buna abia acum.
dimineata mea e dupa-masa.
azi trebuie sa gasesc o vulcanizare,sa-mi fac roata..erm,rotile.(aparent si roata de rezerva are ceva defect de aceea e ATAT de moale).trebuie sa fac curat si-n masina.
trebuie trebuie,dar lenea unde sa o las?
si durerea de cap?