pbeatz.


I won't believe in heaven and hell
No saints, no sinners, no devil as well
No pearly gates, no thorny crown
You're always letting us humans down
The wars you bring, the babes you drown
Those lost at sea and never found
And it's the same the whole world 'round
The hurt I see helps to compound
That Father, Son and Holy Ghost
Is just somebody's unholy hoax
And if you're up there you'd perceive
That my heart's here upon my sleeve
If there's one thing I don't believe in

It's you



vroiam sa povestesc despre ceaiurile ,gusturile si parmul lor.vroiam sa zic cum fiecare ceai are aroma unei zile,unei dimineti sau unei nopti,sau gustul placut ce ramane pe buze cand esti cu o persoana draga.
vroiam sa zic cum Berry Nice are aceeasi aroma a diminetii de 31 ianuarie,cand toata ciufulita si cu urme mari de Mos Ene in ochi, am intrat in bucatarie si-am baut un Winterdream cu Tibi.M-a prins de degetul mare de la picior.Am zambit.
vroiam sa zic cum Cinnamon Apple and Vanilla are gustul zilelor perfecte de la Bucovina.Gustul Soarelui,gustul libertatii si-al zambetelor.Al pasiunii.
vroiam sa zic si despre Earl Grey ceva.Despre cum parfumul lui imi aduce aminte de cele doua saptamani magice petrecute la Adina si de cele 3 cani varsate la inervale scurte,pe masa.
vroiam sa zic de Hawaiian Cocktail si gustul sau de weekend esuat.sau ..zi esuata.o zi in care n-am facut nimic special sau iesit din comun.monotonie pura.
vroiam sa zic ca daca ar fi fost in tara l-as fi sunat dimineata.l-as fi trezit sa vine sa ma ajute sa-mi schimb roata.ar fi fost un motiv bun.cine stie.?
vroaiam sa zic cum inceputul de 2009 imi seamana cu cel de 2007.cum oamenii,bolile,razboaiele,pasiunile,muzica..cum toate se intorc.vroiam sa stiu cum sa reactionez de data aceasta.vroiam sa stiu daca felul in care reactionez e bun.cred ca e,dar puseul de tensiune m-a doborat mult prea tare azi ca sa mai povestesc despre toate parfumurile si gusturile.
astept sa se linisteasca apele ,desi razboiul de la orizont e mare si tare greu de dus.
ziua s-a incheiat oarecum bine.am zambit putin.si tata e parca mai bine.
si-am vorbit decent si placut,aducandu-mi cateva zambete pe chip,ca intr-un alt inceput de an,c-un el ce mi-e tare drag,asa cum mi-a fost intotdeauna.



1 comments:

Anonim spunea...

phatbeatz :)