berry cassin


no # 78. miroase a scortisoara parca,desi nu are nici urma de asa ceva.miroase bine,miroase a seara in care ne-am prostit si-am facut pozele nebune la el la hala.

un fior m-a indepartat brusc de la aroma magica a ceaiului.fiinta din fata mea si-a dat ochii peste cap si a cazut pe jos.am crezut ca glumeste.i-au trebui vreo 20 de minute sa-si revina.m-am speriat,am inceput sa tremur dar mi-am pastrat cumpatul.energia pozitiva,a fost mai prezenta ca niciodata in jurul acelei mese.oameni chiar s-au ridicat de la mesele lor si-au sarit in ajutor.am rams socata de acest lucrur.madalina a devenit vedeta cafenelei.mi-era teama sa nu-si inghita limba.
e bine acum.are un cucui.

proiectul continua.trollul e pozat peste tot.mai ales in parcare,noaptea.asta mi-a fost tema pe azi.





i'm ok.i'm showing step-by-step my soul in front of him.I'm scared.

later edit : ONE WEEK :D