la fiesta!?

À cause des garçons !
On met des bas nylon
On se crêpe le chignon
À cause des garçons !
Et du "qu'en dira-t-on"
On pleure sur tous les tons
À cause des garçons !

s-a terminat si exagerat de scurta mea vacanta,back to school,french,cigarettes and coffee.
inainte de inceputul sfarsitului a avut loc si marele mic chef,pentru Baia Mare.
mi-am dorit din tot sufletul sa ma distrez,dar timpul si spatiul nu mi-au fost favorabile.totul a fost intr-o proasta coordonare in capul meu.
n-am putut sa ma misc,decat cu sufletul.filmele mi se schimbau in cap cu viteza luminii,nelasand muzica sa patrunda inauntru decat din cand in cand.am vazut o tanti care dansa incrdibil de bine.am ramas fixata pe ea,dorindu-mi sa ma pot ridica de la scaunul cald si comfortabil.mi-am amintit de mine,cum eram cu ceva timp in urma.poate am sa-mi revin.poate la vara,dupa tot stresul si linistea se duc departe.

am vazut putin oameni cunoscuti.
m-am sufocat de multe ori.
am auzit(doar) doua pise mixate properly.
sonorizarea nu a fost chiar buna.
dar in mare seara a fost buna.
mult mai usoara decat ma asteptam sa fie.



(Mi-a placut tricoul Mickey Mouse.Nu-l stiu pe tip.)
La piese de resistance e evident poza cu micutul fotomodel.Trolul s-a dezbracat pentru Tibi.Such a groupie!
Properly educated :))



azi am zambit si inghetat de frig in Baia Sprie,in jurul unei lampi ciudate intr-o clasa plina de paianjeni.sunt linistita ca totul e firesc si friendly,asa cum mi-am dorit sa fie.

mai sunt 4 zile si vine si omuletul acasa.4 zile!


2 comments:

Sunaina spunea...

baia sprie? la gradinita la mama lu Roll??

ah, tipa cu tricoi cu mickey e frac'su lu Matei, domnu Andrei :D si cred ca e de prin Anglia.

Suz spunea...

nu tu,la casa lui Tibi super parasita . era mai cald afara ca inauntru :))