moan.

I’ve been thinking too much about you
See the sunrise still no sleep at all
Constantly thinking about you
And my eyelids won’t close at all

gem de cateva ore.o placere interioara imensa m-a cuprins.intregul meu suflet e de fapt intr-un orgasm multiplu,continuu,delirant.o mie din cei mai buni muguri plini de polen parca s-au aprins in interiorul meu instaland automat euforia.
sunt fara cuvinte si tipetele nu pot sa iasa intr-un mediu atat de calm.am de voie de aer,de mult aer,de putini oameni.am nevoie de-un spatiu unde sa pot pot striga,cate tare tare pot,tot ceea ce simt.toata energia sa o dau afara,ca un simplu fum de tigara.sa iasa tot.sa tip,sa multumesc sau sa scuip venin.
poate ca e adevarat,pana la urma.poate vizualizand am reusit pana acum sa-mi indeplinesc dorintele,poate vizualizand am sa imi mai indeplinesc multe dorinte sau poate e ,doar mana destinului.ah,dulcele destin amar,care m-a urcat pe cele mai inalte culmi si m-a coborat in cele mai adanci gropi,in ultimul an.
am auzit dimineata la radio,un lucru care m-a atins intr-un fel ciudat.si nu,nu pentru ca ar fi fost emotionant ci pentru ca il afirmasem ieri seara,intr-o discutie.creierul oamenilor e in asa fel facut incat sa fie orientat spre a crede ca toate lucrurile trebuie sa se intample cu un motiv.insa nu toate lucrurile se intampla cu un motiv.am ajuns si eu, la concluzia asta, aseara,dupa luni de intrebari bizare,fara raspuns..so..all things happen.they just do.no reason.


eh,am nevoie de o pauza.din nou,o pauza.am nevoie de cateva ore in care sa ma gandesc intens la tot ceea ce simt,pentru ca ceea ce simt nu mai stiu daca e in totalitate concentrat pe prezent.e pe viitor si pe trecut.granita fina dintre cele doua timpuri fiind atat de halucinanta ,incat sunt pe cale sa fac o comotie cerebrala.
nu-mi doresc sa mai treaca nicio zi.vreau sa stea totul in loc,sa ma gandesc la motivul meu (mult dorit) de a zambi,fara ca vre-un factor sa ma influenteze.vreau mintea goala,goala de tot si de toate,ca sa pot pune in balanta ceea ce vreau sa fac in continuare.
recunosc acum si am sa o recunosc in orice zi a vietii mele:dupa iepuri albi am sa fug mereu,pana am sa-i prind.dupa iepuri albi am fugit si pana acum,si tunelul a fost adanc,e inca adanc ,va fi mereu adanc.delirant,halucinant,abstract,dar pana la urma o fac din instinct,din sentimente,din pasiune,din din din..of..din dragoste..ce fel de dragoste nu stiu.poate pentru alteregoul dintr-un iepure sau altul.

respir.respir.respir.
astept dimineata.astept sa ma urc la volan ca sa pot tipa.
dar nu stiu ce fel de tipat e..de fericire,contemplare,implinire..dezamagire?
meditez.
va fi bine.
in final,absolut toate lucrurile se clarifica,se purifica.
in final,in favoarea mea,daca stau sa ma gandesc.