toxic

This youthful heart can love you and give you what you need
This youthful heart can love you and give you what you need
But Im too old to go chasing you around
Wasting my precious energy


am adormit langa el.zgomotele din film erau puternice,dar nu le auzeam pentru ca eram fixata pe ritmul repiratiei lui.nu mi-a trebuit nimic mai mult,in acele clipe.ii simteam mana peste a mea si eram fericita.a fost cred ca,pentru prima oara ,cand m-am multumit cu atat de putin..cand nu mi-a trebuit nimic mai mult,cand nimic din mine nu striga dupa mai mult.
m-am trezit,din somn,la realitate,am auzit Soarele cum chicotea de somnul lui,de motaiala mea.
am coborat in frigul groaznic si drumul aiurea prin oras m-a transmis in alte lumi,in alte momente,in alte ..in alte vieti.
afara ningea si fulgii albi nu se potriveau cu imaginile pe care le aveam in cap.
somnul mi-a fugit.era bine acolo.


totusi e o iarna frumoasa.