pseudo primavara.

the later edit.

am luat azi o amenda pentru parcare fara ticket.e ironic,am parcat in fata cafenelei unde stau ore intregi la cafea.n-am luat niciodata amenda si tocmai azi cand mergeam sa-mi iau ticketul pentru parcare ,domnii mi-au lasat suvenirul in geam.partea amuzanta e ca eram pentru drum de ei cand ei imi scriau foaia.

asadar jack-ul lui taicameu,pentru care am oprit si luat amenda nu a costat 1,5 roni.a costat 11,5 roni.el o plateste,e masina lui,de fapt.

in fine,asa cum am promis mai devreme,pozele.
ze little troll guy in 4 situatii peste zi.poza mai mare e 'shot of the day'







*

am deschis ochii si-am vazut cum razele soarelui se izbesc de sticla colorata-n verde,rosu,galben,transformand lumina intr-un delir vizual.am deschis usa,geamurilem si-am lasat aerul placut de primavara falsa sa-mi intre in camera . o luna pana cand primavara imi intra oficial sub piele si nu doar in suflet.
imi beau cafeaua linistita,fara sa-mi fie frig,admirand lumina soarelui,ce transforma imaginea din spatele blocului intr-un frumos sclipitor.

pe la mijlocul lui Ianuarie,mi-am propus sa fac ceva pentru intreg anul.la inceputul fiecarei luni am sa public aici,o lista cu piesele ce mi-au incalzit sufletul si imbunatatit starea de spirit in luna precedenta.e un mic proiect,care apare si pe last fm.dar nu e in totalitate corect,pentru ca mai nou ascult mai multa muzica in masina,decat acasa.

so here it is:

  • 1.Adam Sky vs Mark Stewart - We Are All Prostitutes (Crookers Remix)
  • 2.Crooked One - Annihilation
  • 3.The Horrorist - one night in new york city
  • 4.Ladyhawke-My Delirium
  • 5.MGMT - Kids
  • 6.Radio Soulwax - E Talking
  • 7.Gogol Bordello - Through the roof,and underground.
  • 8.The Ting Tings - That's not my name.
  • 9.Adele - Hometown Glory (HighContrast Remix)
  • 10.Lords Of Acid - I sit on acid.
  • 11.Lemongrass -Come toujours
  • 12.Peaches - Fuck the pain away
  • 13.Crystal Castles - Air war
  • 14.Junior Boys - In the morning

de asemeneaam azi inceput un proiect foto cu Miss Sunshine .am tras cateva cadre deja,dar ziua e lunga.deseara vin si pozele.

1 comments:

Sunaina spunea...

e mortala ideea cu becu :D