aproape am revenit.


inca nu ma simt bine.am avut o forma (sa zicem usoara) de pneumonie,care mi-a trezit amintiri din copilarie.mama mi-a fost alaturi tot timpul,tinandu-ma in comprese reci,ca sa-mi scada febra zilnica, ce aproape atingea 40grade .medicamente puternice,dureri de cap ingrozitoare,ochii cat doua cepe,umflati si parca tumefiati,somnul lung de cate 12 ore,mancare putina,ceaiuri multe.
incepe sa-mi fie mai bine,pot sa mai glumesc si sa zambesc fara sa ma doara cate ceva,ochii mi s-au desumflat,medicamentele inca trebuie luate.febra n-a mai trecut de 37.5 de vreo doua zile.
e ok.
in momentele in care simteam ca mor,mi-au trecut o mie de ganduri prin cap,mi-am facut testamentul de 1000 de ori ,mi-am revizuit trecutul,prezentul,pofta de viitor.
mi-am dat seama pe cine ador,pe cine iubesc,pe cine detest.mi-am dat seama care sunt oamenii care ma iubesc si cei care vad un simplu interes material in mine.(si doamne speram sa fie mai putin falsi decat credeam).
adina mi-a dovedit iubirea,prin faptul ca m-a sacait zilnic cu telefonoane si mesaje,desi eu simteam nevoia doar sa dorm.azi m-am trezit cu ea la usa mea ..a fost bine,amuzant.mi-a dat o tigara(desi nu prea am voie),mi-a ridicat moralul,m-a acceptat in halul in care arat..
am primit un mesaj si de la omuletul nebun.mi-a spus ca spera sa ma fac bine repede.
asta a fost acum 7 zile.
probabil ca mai sunt oameni care ar fi lasat vre-un mesaj daca ar fi stiut ca sunt bolnava.
probabil.

oricum,astept sa ma repun intrutotul pe picioare,sa-mi conduc masina(inghetata de timp si frig, in parcare),sa ma reapuc de poze(desi se pare ca nu voi face pregatiri cu acel profesor ci cu altul),sa ma repun pe invatat,pe modelat,pe facut bani,etc.

inca un pic si revin.
pana atunci , un 'must' de ascultat :

Empire Of The Sun - Walking on a dream
(tot nu-mi vine sa cred ca n-au nimic de-a face cu MGMT)


2 comments:

Anonim spunea...

da, e adevarat, poate mai multa lume ti-ar fi scris un mesaj sau te-ar fi sunat de ar sti ca esti bolnava, dar cum te dai disparuta, nestiind de tine mult timp la rand...pacat

Anonim spunea...

ei nah si tu, comentezi ? :)) asta fost pentru comentariul anonimului de mai sus.
nu conteaza ca ai fost bolnava si ca putine persoane au fost alaturi de tine, conteaza ca au fost si ca ti-ai dat seama (si stiu si eu sentimentul)ca e foarte fain cand vezi ca sunt anumite persoane care si cand esti in pat bolnava *inafara de parinti desigur* vin la tine sa te vada.

btw, parca si taica-tau a avut recent pneumonie sau mai exact anul trecut nu? ai grija tuh mandra, faceti ceva, aerisire, dezinfectare prin casa sa nu stea microbii pneumoniei bine bagati prin ceva colturi :)))) >> tentativa de gluma dar nu-mi iese ca sunt obosita

oh well, ai grija de tine si ne mai auzim pe net sau cine stie unde ca eu la telefon nu te prind usor ;).

te pup,
daniela p.