you're.

..so gay you don't even like boys.
asta e pentru fratemeu ,care mai are inca un an pana la atingerea varstei masculilor feroce.
sa te vad atunci :) coptil nebun.happy 27!
i-am luat un parfum,pe care-am dat o gramada de bani.si a meritat! cred ca pentru prima data in viata mea si a lui s-a bucurat de ce i-am daruit.bucurat cu adevarat.
se anunta o betiveneala maxima maine seara :).



...like an indian summer in the middle of the winter.
..e pentru omuletul nebun ce peste 6 zile vine acasa.zambesc intr-una si ma gandesc ca de data asta o sa-l sufoc.I've changed.o simt.cel putin in ceea ce priveste legatura pe care-o am cu el.

azi nu i-am facut poze micutului Troll,n-am avut timp,trebuie sa recunosc.cu toata schimbarea providerului si agitatia din casa si suflet am uitat sa fac o pauza pentru el.
se anunta niste zile grele si ciudate pentru mine.dar ca de obicei,pot sa fac fata provocarilor,pentru ca le ador.