we are no one.

bring your secrets to me..

bratara mi-e putin mare.joaca ciudat pe mana dreapta,dar ma impresioneaza oaerecum gestul.
m-am uitat la ea si azi noapte-n drum spre casa,cand nu eram blocata pe priveslistea rece si linistita din dreapta mea,sau pe curbele delirante de pe calea turzii,pe care masinile zburau.
nu,nu a fost o ora tarzie.cel putin nu pentru marele oras.si totusi,cum am coborat podul,tot zgomotul s-a redus la nimic.s-a facut liniste si nici macar vantul nu sufla.o liniste emotionanta,poate chiar sinistra.si-apoi un sentiment bizar de frica,in curtea casei.
pe drum,minetea-mi era in alta parte.mi-era undeva in cartile citite.in trecutul,prezentul si viitorul meu.in persoanele aparute,in optimisul ascuns,in situatiile in care trebuie sa iau decizii importante.

-de ce te ascult?nu cred in asa ceva!
-mai pune o intrebare si-ti mai spun ceva.
-nu mai vreau sa pun intrebari.
-de ce?doar esti curioasa.

persoane din prezent ce trebuie sa-si faca actul magic si-n viitor.persoane carora trebuie sa spun nu,persoane care trebuie sa-mi fac dreptate,indirect.toate concentrate in cateva carti colorate,puse pe podeaua nefinisata.langa,i geanta mare plina de vase si fimo.cativa centimetri mai incolo un bass,cu un sticker sclipicios lipit intr-o parte.ar putea fi stanga,sau dreapta.

-daca nu-mi spui ce vezi,ma ridic si plec.
-pai,nu-ti spun.
-atunci plec chiar acum.

dar n-am plecat.mi se parea stupid sa-mi iau haina pe mine si sa plec.si mi-era frica de cainele negru ce mai devreme iesise prin gard sa ma atace.nu m-a atacat,pentru ca eram aproape de casa de la capatul unei strazi,cu o inclinatie ridicola.totusi,sufletu-mi era mut si bataile inime erau foarte accelerate.pe spate scurt circuite electrice aveam loc,scaldate in sudoarea calda.