binary ways.


0101(2)010.error in the programming.

si e iar anul nou.adica a fost si l-am sarbatorit de vreo doua ori,pentru ca nu am stiu exact cand a fost miezul noptii.am iesit am strigat,mi-am aprins o tigare si-am sorbit din paharul de sampanie de plastic.un design inovator pentru astel de pahare.apoi am stat si-am analizat putin lumea din jurul meu.a fost o perioada de vreo doua minute in care linistea a triu
mfat.o liniste ca inainte de explozia unei bombe.apoi o avalansa de lume m-a luat pe sus la pupat si intrebarea mea fireasca "ce,abia acum e miezul noptii?" a urmat.urasc revelioanele,aproape la fel de mult pe cat imi urasc ziua de nastere.mereu imi doresc sa fiu in oricare alta parte a lumii,sau sa fiu orice alta persoana,in acele momente.azi noapte nu-mi doream decat sa fiu acasa cu ai mei.incredibil,dar adevarat.am fugit toata viata de momentele
plictisitoare cu familia,dar azi noapte mi-as fi dorit sa fiu cu ei la miez de noapte.mama m-a sunat la fara zece si mi-a zis fericita la multi ani.eram pe alte lumi si nu am reactionat cum trebuie.am incercat sa reactionez ca atare dupa miezul noptii cand am sunat-o inapoi,dar tot ce-mi doream sa-i spun era ca mi-as dorit sa fiu alaturi de ei.
e ciudat ca anul acesta nu m-am simtit aiurea de revelion pentru situatia in care sunt ci pentru situatia in care nu sunt.vreau sa ma intorc acasa.o perioada.am nevoie de terapie, de control si cel mai important e ca am nevoie de ai mei.chiar si cu certurile si scandalurile pe care uneori le avem,am nevoie de parintii mei,de fratele meu,de toata atmosfera aceea pe care am simtit-o in ultimele 10 zile.
mi-e frica din nou de acel irregular time flow.mi-e frica pentru ca se intampla iarasi.nu apuc sa-mi formez amintiri,nu apuc sa lucrez,sa citesc nimic,nu apuc sa-
mi caut scopul.orele zboara,se misca cu viteze fenomenale.mereu mi-a fost frica de acest zbor iregulat al timpului.si-acum sunt pusa din nou fata in fata cu el.a revenit si insomnia.dorm foarte putin,niciodata noaptea,intotdeauna ziua.doua-trei ore de somn plin de cosmaruri.sfarsitul lumii,bombe nucleare,morti.parca mi-e si frica sa dorm.

aveam o lista imensa la sfarsit de an.o lista imensa plina cu lucruri care vreau sa se indeplineasca anul acesta.parca dintr-o data mi-a revenit mintea la cap.toate lucrurile-s puerile.toate si-au pierdut semnificatia.nimic nu are logica acum.dintr-o data tot ce vreau e sa ma intorc in camera mea din baia mare,da ma trezesc dimineata la cafea cu mama,sa-mi caut ceva mediocru de lucru.
sa fiu in starea aceea apatica,monotona.sa ma odihnesc si sa-mi creez un plan.un plan de viitor.un alt plan.un alt viitor.

acasa,am gasit intr-un film o replica foarte faina: "No,
huh-uh. Time flies when you're pretending to have fun. . Time flies when you're pretending to know what people mean when they say "love". Let's faceit, buddy boy, there's two kinds of people in the world. There's you and there'severybody else, and never the twain shall meet."
it totally speaks to me.