continuare.

din seria "pe raftul prafuit cu dvduri si cduri din camera mea de-acasa,sunt stocate toate amintirile mele din ultimii 7 ani" mai impartasesc o melodie,care-n mod ciudat imi aduce aminte de escapadele spre satu mare ,la o bere,doua trei in Kormoran pe teresa,la o punga mare de briose si-o seara linistita de jamming in Inside/Outside,de drumul cu trenul inapoi spre casa,unde parintii mei credeau ca vin din oras.I was a crazy child,nu ma mir ca pe ai mei nu ii mai socheaza mai nimic in ceea ce ma priveste.cred ca singura chestie la care inca se mai asteapta e sa fac vreo prostie la nunta lui fratemeu.dar n-am sa fac nimic rau,ca ma bucur prea mult pentru el.

so,here is a part of my 7yearsold : Unu'+DruKlein=The Jam.


si mai am una care mi-a legat in serie toti neuronii,de la prima rascultare.Boa-Fool,care-mi aduce aminte de-o Maria cu care numai nu reusesc sa ma intalnesc.eh,the future's bright and is still waiting.