ritm.

si mi s-a parut ca ti-am vazut chipul in geam.

gata,acum incerc sa-mi reglez ritmul cardiac.filmul a inceput mai repede decat ma asteptam si grafica e spectaculara.calatoria intre lumi e superba si lumina izvoreste de pretutindeni.corpul imi zbacneste intr-o mie de pozitii si aerul are un gust ciudat,vanilat.imi calmez intregul ritm pe care l-a adoptat ritmul meu si dintr-o data data si locul s-a schimbat.uite plaja si oamenii,muite aburii de extaz,uite ochii!uite marea,marea,marea.
mi-e dor de ea.
mi-e dor si de tine,dar nu orea cum sa-ti spun.ma gandesc ca ai sa zici despre mine ca sunt o copila pentru ca-mi place sa ma indragostesc asa,tot la doua secunde.ei bine,vezi tu intre a te indragosti si a iubi e o mare diferenta.eu iubesc o singura persoana si atat.si aia esti tu.si apoi,indragosteala mea revine din cand in cand pentru fiecare suflet unic si buversat ce-mi apare in cale.
e ca atunci cand tu-ti intorci capul dupa-un trup perfect sculptat.

bohemian like you.

azi iti ofer Chunking - Following,melodia pe care abi acum o inteleg,asa cum ar trebui.imi aminteste de perioada aia,frumoasa,dinainte de mijloc de 2007.ce s-au dus anii


si binenteles,The Dandy Warhols -Bohemian like you,pentru gustul marii noaptea sub clar de luna ,mult fum si mult vin rosu.