re-re-edit

si uite ca am mai inceput un an unde toata atentia universului ,in ceea ce ma priveste,se indreapta mult mult mult spre partea materiala.sunt acasa de aproape o saptamana,saptamana in care am avut timp sa ma ocup (aproape!) de toate "problemele".as mai avea ceva de facut,dar cred ca asta se va intampla abia la urmatoarea vizita.deocamdata sunt extraordinar de fericita pentru ca am primit un minunat cadou.sincer, speram sa-l gasesc acum cateva saptamani sub brad,dar fericirea de acum compenseaza toata dezamagirea de atunci.
am avut putin timp sa lucrez ,de fapt sa pre-pre-pre lucrez o serie de poze tare dragi mie.mereu am idei noi in ceea ce priveste acest set de poze si cred ca niciodata n-am sa duc proiectul la un stadiu final.chiar am de gand sa mai fac cateva seturi,putin mai gandite si mai regizate.

Hands Of Time
for prints email at : alexandra.anton4@gmail.com

Photobucket