where is my mind?

in criza unui nou inceput,am cautat sa identific in trecut forme de abordare a viitorului.am inceput de la zero cu un calculator nou,deci cu un hard nou ,fumegand a asteptarea unor muzici si filme noi.
am inceput prin a sterge de praf raftul cu amintiri de-acasa.am cautat tot felul de dvd-uri ,pline de sunete ce readuc la viata momentele cele mai frumoase din ultimii ani.momente, ce evenimentele petrecute orbeste le-au intunecat si facut uitate.am deschis fiecare folder in parte si-am gasit anotimpuri plinde de frumusete,de calatorii si bilete de tren,de soare si mare,de bagaje si haine,de inspiratie si-n final fericire si voie buna.am gasit anul 2007 si decizia destinului de am-mi schimba drumul vietii si calea spirituala.recunosc ca am uitat complet de Chroma Key.am uitat cat de bine suna si-am uitat cat de mult imi placea.Am uitat cum ma amuza mixul Gold Digger al lui Annie Mack,am uitat in fine cat de placuta e muzica din acea perioada.
Si-am mai gasit intr-un folder "random"(am o pasiune pentru a numi toate folderele cu muzica si poze variate,asa) tot playlistul din luna pretecuta departe de casa ,in vara lui 2007.Aproape ca am simtit piatra rece din Sibiu,la apus de soare langa Catedrala Evanghelica.Am simtit si fumul dulce,tinut atunci,in plamani,secunde intregi.Nu degeaba era numit random folderul,nicio melodie nu are lagatura cu cealalta.De la Rob Zombie-More Human Than Human,pana la The Band-The Weight(a woodstock,1969 song),totul exista acolo,ascunzand cele mai frumoase clipe ale unei veri si-ale unei vieti demult incheiate,care parca nu a existat niciodata.
Mi-ar placea sa retraiesc totul,dar mi-ar placea si mai mult sa schimb anumite parti.Sa iau altfel de decizii,sa-mi deschid ochii in altfel.Sa privesc situatiile ca acum,cu scepticism.Mi-ar placea sa nu fi ascultat la mal de mare,cand luna rasarea,Wish You Were Here,c-un dor imens in suflt.Si mi-ar placea sa nu-mi amintesc ca si mesajul cu WYWH exista inca in telefonul meu de-atunci,la fel de plin de amintiri si el.
Si el,si dvd-urile aduse de-acasa si cartile ce zac in fata patului.Toate ascund o parte a vietii mele de care nu doar ca mi-e dor,dar care are o incarcatura emotionala atat de mare,incat nimic din tot ce reprezinta prezentul meu,nu o poate depasi.

Mi-e dor de vara,de mare,de soare,de caldura si sudoarea ce se scurge de pe frunte,intr-o amiaza cu cafea fierbinte.Astept sa se lungeasca ziua si noaptea sa fie prietena cu materialele fine si subtiri.