something-something?

am luat o pauza de gandire si meditatie(da am inceput sa fac din nou asta,uitasem cat de bine e) ca sa impartasesc niste lucruri dragute pe care le-am tot gasit zilele acestea.
primul lucru dragut (dar care provoaca dependenta) e reclama Discovery - I love the world.personal,piesa mi-a dat niste fiori ciudati de la prima auzire.acum sunt in stadiul in care o ascult de cateva zeci de ori pe zi si tot nu ma satur. e foarte fain si sentimentul de bine pe care versurile si imaginile,le elibereaza.si,si toti oamenii inteligenti care apar,looking like they are have fun in the job they are doing.



asa,un alt lucru dragut descoperit,e lansat tot de
Discovery Channel si se numeste Smartass.
sunt cateva filmulete,de o claritate rara si-un umor cu subineles,constituind o serie de lucruri din categoria "you don't need to know it,but it's fun".asta seara am facut un test de individualitate,ascultand vocea si accentul celui din filmulet.se pare ca sunt total ianfara multimii si ca fac parte din cei 5 %.deci totusi o multime de indivizi individualizati.ha!
seria de filmulete poate fi gasita (si urmarita!) pe feed mee
si un alt lucru dragut e o melodie,mai drum and base ea,dar care mi-a adus un val de amintiri din anii trecuti.melodia e relativ noua,ceea ce ma face sa ma gandesc ca nu atat ea,cat ritmurile dnb mi-au provocat acele senzatii placute de deja-vu.se numeste End Credits(foarte fain nume,fits to so many situations!) si e in proprietatea Chase & Status,ft. Plan B. Videoclipul pare si el interesant,cu flashurile de toata ziua pe care toata lumea le are.